اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار تدارکاتی؛

مس کرمان از شکست گریخت

خبرگزاری فارس: در دیدار تدارکاتی مس کرمان از شکست مقابل هم‌نام رفسنجانی‌اش گریخت.

مس کرمان از شکست گریخت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان دو تیم فوتبال صنعت مس کرمان و مس رفسنجان شامگاه یکشنبه در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان مقابل هم صف‌آرایی کردند، این مسابقه که تا دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم دسته اولی مس رفسنجان دنبال شد، اما با گلزنی جورج مورات در دقایق پایانی نارنجی‌پوشان از شکست در دیدار تدارکاتی گریختند، رسول الهی‌مقدم در این دیدار برای مس رفسنجان گلزنی کرد.
بلاژوویچ برای نخستین بار به عنوان سرمربی مس کرمان را در دیداری دوستانه هدایت کرد، وی در نیمه نخست با ترکیب نفرات ثابت خط دفاعی خود و در نیمه دوم با ترکیب نفرات اصلی خط حمله تیمش را روانه مسابقه کرد، بلاژ در این دیدار به اغلب بازیکنان تیمش فرصت خودنمایی داد.
در اواخر نیمه نخست چیرو از میلاد فخرالدینی خواست تا زمین مسابقه را ترک کند، میلاد فخرالدینی مدافع راست نارنجی‌پوشان مس که عملکرد خوبی در این نیمه نداشت، توپی را از دست داد که اشتباه او با واکنش شدید بلاژویچ همراه شد، وی در این صحنه از فخرالدینی خواست که زمین بازی را ترک کند و بازیکن جوان مس هم واکنش خوبی به بلاژویچ نشان نداد و با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد.
عبدالرضا داوری رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان به همراه حمید حاج‌اسماعیل‌زاده مدیرعامل این باشگاه و حسن واحدی سخنگوی باشگاه در بین دو نیمه به ورزشگاه آمدند تا بازی تیمشان را از نزدیک ببینند، حضور داوری در یک دیدار دوستانه از نکات قابل توجه بود.
این در حالی بود که در یک سال گذشته که داوری مسئولیت رئیس هیئت مدیره باشگاه را بر عهده داشت، وی هیچگاه برای تماشای مسابقات مس به کرمان نیامده بود، به نظر می‌رسد، تغییرات اعمال شده از سوی رئیس هیئت مدیره با حضور وی در کرمان رابطه مستقیمی داشته باشد.
جمعی از لیدرهای باشگاه مس از داوری درخواست کردند که نزد آنها برود و به صحبت‌هایشان گوش کند، لیدرهای باشگاه مس در صحبت‌هایشان بیشتر به عملکرد ضعیف این تیم در فصل نقل و انتقالات انتقاد داشتند و از رئیس هیئت مدیره باشگاه درخواست ‌کردند که برخی افراد مانند ساسان موسوی که در این یارگیری نقش ضعیف داشته‌اند را از مس اخراج کند.
اما در این مسابقه بازیکنان مس از نظر فنی در حد و اندازه خود ظاهر نشدند، به نظر می‌رسد همچنان مشکلاتی چون عدم‌ هماهنگی لازم در بین خطوط سه‌ گانه و خلأ یک بازیکن طراح و تاثیرگذار از جمله مشکلات مس کرمان باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول