اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محرومیت سوریه درست بود

نصیرزاده: حضور مرات در مس کرمان قانونی است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسایل مدیریتی فوتبال گفت: حضور بازیکن سوریه‌ای در مس کرمان قانونی است و محرومیت فیفا اثری در لیگ برتر و نتایج این تیم ندارد.

نصیرزاده: حضور مرات در مس کرمان قانونی است
هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: فیفا تیم ملی سوریه را به این دلیل از حضور در رقابت‌های جام جهانی محروم کرد که تابعیت جورج مرات در سوریه را قانونی ندانسته بود.
 
وی افزود: طبق قانون یک بازیکن به سه صورت می تواند در تیم ملی یک کشور بازی کند. اول اینکه در آن کشور متولد شده باشد. مرات متولد کشور لبنان است. دوم اینکه پدربزرگ و مادر بزرگ بازیکن متولد آن کشور باشد که پدربزرگ و مادر بزرگ مرات متولد سوریه نیستند و سوم اینکه یک بازیکن 5 سال در کشوری اقامت داشته باشد که مرات فقط سه سال است که ساکن سوریه است و از سال 2009 در سوریه زندگی کرده است.

نصیرزاده عنوان کرد: به همین دلیل فیفا مرات را بازیکن غیرقانونی سوریه دانسته اما مس کرمان که این بازیکن را در اختیار دارد تخلفی مرتکب نشده است. باشگاه مس این بازیکن را به عنوان یک سهمیه آسیایی جذب کرده و در لیگ برتر ایران قید زمان مهم نیست ضمن اینکه مرات بازیکن لبنانی است و مشکلی از این بابت ندارد. بنابراین ادامه حضور مرات در مس کرمان تخلف نیست.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول