اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون تنیس روی میز:

پینگ‌پنگ ایران باید جزو 3 تیم برتر آسیا باشد

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: تمام سعی خود را می‌کینم تا جایگاه پنجمی خود را در آسیا به حد 3 تیم نخست برسانیم.

پینگ‌پنگ ایران باید جزو 3 تیم برتر آسیا باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر عمیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخابی هیئت تنیس روی میز استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قهرمانی در آسیا و جهان مستلزم عوامل گوناگونی است که یکی از آن‌ها حضور مداوم ورزشکاران در اردوهای متفاوت است و ما برای پیشرفت ورزشکاران علاوه بر این کار هزینه‌های ویژه‌ای را باید در نظر بگیریم.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق میتوانیم جایگاه ایران را در پینگ‌پنگ آسیا ارتقا دهیم، افزود: قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر آسیا مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و بهتری است که به بودجه و امکانات فراتر از این حد احتیاج دارد، اما ما تمام سعی خود را می‌کینم تا جایگاه پنجمی خود را در آسیا به حد سه تیم نخست برسانیم.
وی با بیان اینکه وجود سالن اختصاصی، میزهای استاندارد، مربی آموزش‌دیده، امکانات لازم اعتباری و باشگاهی و حامیان مالی قدرتمند از جمله مواردی است که استان‌ها را در رده استان‌های برخوردار و کم برخوردار قرار می‌دهد، بیان داشت: کرمان در سیاست‌های برنامه‌ریزی فدراسیون جزو استان‌های محروم بوده و در حال حاضر نیز در همین دسته قرار دارد.
دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ خاطرنشان کرد: فعالیت دو تیم استان کرمان و شرکت آن‌ها در رقابت‌های لیگ برتر روند صعودی ورزش تنیس روی‌میز  را در استان سرعت می‌بخشد.
وی بیان داشت: حفظ سهمیه لیگ برتر تنیس روی میز توسط دو نماینده کرمان در این مسابقات و همچنین استفاده از چند بازیکن غیر بومی و حتی خارجی سطح بالا در ترکیب این تیم‌ها موجب می‌شود که شاهد روزهای خوبی در این استان باشیم، زیرا این بازیکنان می‌توانند با تجربه خود در زمینه استعدادیابی استان مفید باشند.
عمیدی گفت: نمایندگان کرمان در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز موجب روی آوردن بیش از پیش جوانان به این رشته می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور خردسالان و نونهالان را برای داشتن تیم‌های قدرتمند در رده‌های بالاتر سنی فراهم کنیم، افزود: نوشاد عالمیان، افشین نوروزی و بهنام رحمت‌پناه افرادی هستند که دارای نبوغ زیادی در ورزش تنیس روی میز هستند که با استعدادیابی مناسب می‌توان ده‌ها نفر از این افراد با نبوغ بالا در این ورزش را در اختیار داشت.
عمیدی گفت: با فراهم کردن امکانات بیشتر و حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران در کمپ‌ها و اردوهای مداوم میتوانیم تعداد بازیکنان ملیپوش بیشتری را در یک سطح داشته باشیم.
وی ابراز داشت: حضور در میدان‌های مختلف ورزشی موجب اعتماد به نفس بیش از پیش ورزشکاران تنیس روی میز می‌شود و هم‌چنین این جریان به خودباوری آن‌ها کمک می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول