اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست در هفته پنجم لیگ برتر؛

پینگ‌پنگ‌بازان قم فرصت صدرنشینی را از دست دادند

خبرگزاری فارس: پینگ‌پنگ‌بازان تیم هیئت قم با قبول دومین باخت خود در این فصل فرصت صدرنشینی در مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور را از دست دادند.

پینگ‌پنگ‌بازان قم فرصت صدرنشینی را از دست دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پنجمین هفته از دور رفت مسابقات امسال لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور با انجام دو دیدار پیگیری شد که یکی از این دیدارها با شکست تیم نونهالان و نوجوانان هیئت قم همراه بود.
طبق برنامه فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، مسابقات هفته پنجم و پایانی از دور رفت لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور که با حضور پنج تیم مدعی در حال برگزاری است با انجام دو مسابقه برگزار شد.
در گچساران تیم پینگ‌پنگ نفت و گاز این شهر موفق شد در میان ناباوری تیم پینگ‌پنگ صنعت نفت آبادان صدرنشین مسابقات را با حساب پنج بر یک شکست دهد و به پیروزی ارزشمندی در هفته پایانی از دور رفت مسابقات دست یابد.
تیم پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران در حالی در این مسابقه به برتری جالب توجه پنج بر یک دست یافت که هفته گذشته در چهارمین هفته مسابقات در قم مقابل تیم هیئت پینگ‌پنگ قم با همین نتیجه تن به شکست داده بود و باخت نفت آبادان مقابل این تیم دور از انتظار به نظر می‌رسید.
اما باخت پنج بر یک تیم صنعت نفت آبادان مقابل تیم پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران سبب شد تا موقعیت این تیم در صدر جدول رده‌بندی به خطر بیفتد اما در دیگر بازی این هفته نیز وحدت بم در خانه خود از سد هیئت قم گذشت تا پینگ‌پنگ‌بازان هیئت قم نیز شانس صدرنشینی را از دست بدهند.
در حالی که در این هفته تیم پینگ‌پنگ هیئت لرستان استراحت داشت، پینگ‌پنگ‌بازان تیم هیئت قم بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های نفت و گاز گچساران و هیئت لرستان با روحیه بسیار بالایی راهی کرمان شدند تا مقابل تیم وحدت بم این شهر قرار بگیرند اما گویا اوضاع و احوال در این دیدار بر وفق مراد پینگ‌پنگ‌بازان تیم هیئت قم نبود و آنها در میان ناباوری با حساب پنج بر سه مغلوب میزبان خود شدند.
از مرحله رفت رقابت‌های امسال لیگ برتر پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور، تنها یک دیدار معوقه دیگر نیز بین گچساران و لرستان باقی مانده است، ضمن اینکه تا کنون و با توجه به بازی‌های انجام شده تیم پینگ‌پنگ صنعت نفت آبادان با سه پیروزی و یک باخت و کسب هفت امتیاز در صدر قرار دارد.
تیم پینگ‌پنگ هیئت قم با دو پیروزی و دو باخت و کسب شش امتیاز در مکان دوم ایستاده است و تیم پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران با یک بازی کمتر و با یک پیروزی و یک باخت و کسب پنج امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است، ضمن اینکه تیم‌های هیئت لرستان و وحدت بم نیز هر کدام با چهار امتیاز در مکان‌های بعدی جای دارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول