اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین خبر داد:

اعزام تنیس‌‌باز قزوینی به هند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین از اعزام تنیس‌باز زیر 16 سال قزوینی به هند خبر داد.

اعزام تنیس‌‌باز قزوینی به هند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت‌بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: پرهام خمسه پور تنیس باز شایسته و نوجوان قزوینی همراه با نخستین گروه از تنیس‌بازان زیر 16 سال ایران امشب از طریق فرودگاه حضرت امام (ره) برای حضور در اردوی بین‌المللی هند عازم این کشور میشود.
وی ادامه داد: این گروه شامل 16 تنیس باز زیر 16 سال به همراه سه نفر کادر اجرایی است.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین اضافه کرد: بازیکنان نوجوان ایرانی در مدت اقامت 11 روزه خود در اردوی هند با جدیدترین اصول این رشته ورزشی آشنا خواهند شد.
وی یادآور شد: پرهام خمسه پور تنیس‌‌باز شایسته و ارزنده قزوینی که چندی پیش درخشش خوبی در مسابقات قهرمانی کشور داشت و موفق شد جواز حضور در تیم ملی نوجوانان کشورمان را به دست آورد همراه با دیگر ملی پوشان در این اردوی بین‌المللی حضور خواهد داشت.
محمودی عنوان کرد: تنیس خاکی استان موفق شده است در مدت کوتاهی که از تأسیس آن می‌گذرد افتخارات خوبی را نصیب ورزش استان کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بوکسورهای قزوینی در مصاف با بوکسورهای ارمنستان میروند، اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان اسامی 20 بوکسور برتر ایران به منظور دیدار دوستانه با تیم ملی ارمنستان در تهران اعلام کرد که بر این اساس نام دو بوکسور قزوینی به نام‌های احسان سپهوندی و مجید حاجی عباسی در این فهرست دیده می‌شود.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این تیم در وزن 64 کیلوگرم هراچیک جاباخانیان نفر سوم المپیک پکن و ولادیمیر ساروخانیان قهرمان جوانان جهان و نفر سوم اروپا در سال 2011 حضور دارند و تیم ملی بوکس ارمنستان در مدت حضور خود در تهران دو دیدار تدارکاتی با اعضای تیم ملی بوکس کشورمان برگزار میکند.
وی اعلام کرد: در این دوره 20 نفر در اردوی تیم ملی بوکس حضور دارند که احسان سپهوندی نماینده شایسته استان و تیم ملی کشورمان در وزن 56 کیلوگرم و مجید حاجی عباسی دیگر بوکسور شایسته استان و کشورمان در وزن 81 کیلوگرم تیم ملی کشورمان را در این دیدار دوستانه همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول