اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هرمزگان برای سرشماری نفوس و مسکن آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: طی روزهای اخیر دستگاه‌های مختلف در هرمزگان خود را برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن آماده می‌کنند.

هرمزگان برای سرشماری نفوس و مسکن آماده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون برنامه‌ریزی استانداری هرمزگان در نشست اطلاع‌رسانی سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در این راستا گفت: هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور، امسال با هدف جمع‌آوری اطلاعات پایه‌ای مورد نیاز برنامه‌ریزی‌های توسعه ملی و منطقه‌ای از دوم تا 22 آبان ماه اجرا خواهد شد.
عبدالرضا ناطق با اشاره به اهمیت و گستردگی این طرح ملی اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان علاقمند به عنوان عوامل اجرایی آمارگیری نفوس و مسکن سال 90 همزمان با سراسر کشور در این استان نیز از طریق سامانه الکترونیکی www.s90.amar.org.ir از تاریخ 10/5/1390 آغاز شده و تا 10/6/1390 ادامه دارد.
مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان هرمزگان بیان کرد: برای اجرای این طرح در سطح استان بیش از 2 هزار نفر نیرو در فرآیند عملیات میدانی، بازبینی، کارشناسی و دیگر رده‌های ستادی به کار گرفته می‌شوند.
معاون استاندار هرمزگان یادآور شد: بر اساس دستور ریاست جمهوری اسلامی ایران، تمام اقشار جامعه و به خصوص دستگاه‌های اجرایی، ملزم به همکاری برای اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390 هستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول