اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان؛

قاچاقچیان قریب 2 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیان پوشاک و چای در همدان یک میلیارد و 922 میلیون ریال جریمه شدند.

قاچاقچیان قریب 2 میلیارد ریال جریمه شدند
رضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برخورد صورت گرفته با قاچاقچیان چای و پوشاک در همدان اظهار داشت: فردی که اقدام به قاچاق 115 کارتن انواع چای بسته‌ای "جیحان" و "دو غزال" کرده بود پس از دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی مستقر در گلوگاه شهیدزارعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در این گلوگاه علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهمان را به پرداخت مبلغ 938 میلیون و 604 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
 وی در خصوص قاچاقچیان پوشاک نیز افزود: این افراد 546 ثوب انواع پوشاک زنانه خارجی را قاچاق کرده بوده‌اند که شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقردر گلوگاه شهیدزارعی تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهمان را به پرداخت 984 میلیون و 292 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در ادامه تصریح کرد: قاچاقچیان ماشین لباسشویی و تلویزیون نیز در همدان به ترتیب 484 میلیون ریال و 844 میلیون ریال در حق دولت محکوم شدند چرا که این افراد اقدام به قاچاق 36 دستگاه ماشین لباس‌شویی خارجی و دستگاه انواع تلویزیون کرده بودند.
وی در ادامه سخنانش تعزیرات حکومتی را نهادی قانونمند دانست و بیان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهیدزارعی همدان با همکاری مأموران نیروی انتظامی مستقر در این گلوگاه به شدت با قاچاقچیان برخورد می کند.
سعیدی در پایان تأکید کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان نهادی پیشگیر در امر قاچاق کالا به شکل قانونی در برخورد با قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی کوتاهی نمیکند و وظیفه خود را در این بخش به خوبی انجام میدهد.
انتهای پیام/ص30
 
 
                                    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول