اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

رسیدگی به 298 پرونده توسط تعزیرات حکومتی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در طول ماه رمضان به 298 پرونده رسیدگی و پس از انجام مختومه اعلام شده‌ است.

رسیدگی به 298 پرونده توسط تعزیرات حکومتی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حداد پور شامگاه سه‌شنبه در جلسه تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به مصوبات صورت گرفته در جلسه قبلی این ستاد اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان طرح گشت سیار انجام شده و تخلفاتی صورت گرفته توسط واحدهای صنفی نیز کشف شده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و بازرسی‌های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی در طول ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده در طول ماه رمضان به 298 پرونده رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین ارزش ریالی این پرونده‌ها را 262 میلیون و 142 هزار ریال اعلام کرد.
وی با اشاره به ازایش قیمت گوشت از مسئولان خواست افزایش قیمت کالا را به اداره تعزیرات استان اطلاع دهند تا این اداره در بررسی‌هایی که انجام می‌دهد، دچار مشکل نشده و بر طبق آخرین قیمت اعلام شده عمل نکند.
همچنین در ادامه این جلسه جانشین مدیر کل امور اقتصادی استان به ارائه عملکرد این اداره کل پرداخت و گفت: طرح پایلوت ساماندهی آرد و نان از اقداماتی بوده است، که با همکاری شرکت غله توسط مسئولان ذی‌ربط در این زمینه انجام شده است.
اشرفی با اشاره به اختصاص 2 میلیارد اعتبار از محل اعتبارات استانی به منظور بهسازی نانوایان را از دیگر اقدامات انجام شده است، اضافه کرد: انجام این کار نیز با همکاری مسئولان ذی‌ربط در امور اقتصادی استانداری زنجان صورت گرفته است.
وی بازدید مدیر کل امور اقتصادی استانداری زنجان از کارخانجات آرد سازی را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل برشمرد و افزود: این اقدام نیز با همکاری شرکت غله استان صورت گرفته است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول