اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمارستان شهید صدوقی یزد خبر داد:

راه‌اندازی مجتمع پیوند کلیه در بیمارستان صدوقی

خبرگزاری فارس: مدیر بیمارستان شهید صدوقی یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد از آغاز به ساخت بخش NICU کودکان، PICU کودکان، مجتمع خون و انکولوژی و راه‌اندازی افتتاح درمانگاه درد در آینده نزدیک در این مرکز درمانی خبر داد.

راه‌اندازی مجتمع پیوند کلیه در بیمارستان صدوقی
حسین ملانوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در سال گذشته در این بیمارستان 32 هزار و 904 بیمار بستری شده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 44 هزار و 320 نفر مراجعه به اورژانس، 24 هزار و 827 تحت نظر و بستری در اورژانس داشته‌ایم.
ملانوری خاطرنشان کرد: در سال گذشته 19 هزار و 111 عمل جراحی و 880 زایمان طبیعی و 783 سزارین در این بیمارستان انجام شده است.
رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد همچنین بیان کرد: قریب به 30 درصد بیماران این بیمارستان را مراجعه‌کنندگان غیربومی تشکیل می‌دهند.
وی همچنین از راه‌اندازی و افتتاح بخش MRI از آذرماه سال گذشته در این مرکز درمانی خبر داد و افزود: به طور متوسط روزانه 60 بیمار در این بخش پذیرش می‌شوند.
ملانوری بازسازی بخش‌های ICU یک و دو بیمارستان در سال گذشته را مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در این مرکز اعلام کرد.
وی با اشاره به بخش‌های در دست ساخت در این مرکز درمانی تصریح کرد: شروع به ساخت بخش NICU کودکان، PICU کودکان، آغاز به ساخت مجتمع خون و انکولوژی، افتتاح کیلنیک درد از جمله اقداماتی است که مقدمات آن انجام و در دست پیگیری است.
ملانوری همچنین بهسازی هتلینگ بخش‌های بستری بیمارستان، تجهیز بخش آندوسکوپی بیمارستان با دستگاه آندوسکوپی HP را از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی عنوان کرد.
وی آغاز به ساخت مجتمع پیوند کلیه، بهسازی فضای داخلی درمانگاه بیمارستان را از دیگر اقدامات انجام شده در این بیمارستان برشمرد.
رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد، راه‌اندازی بخش پزشکی هسته‌ای، تجهیز و افتتاح مجتمع سوانح و سوختگی در این بیمارستان، بازسازی اورژانس و افزایش تخت این بخش به 60 تخت، پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی بیماری‌های عفونی و پاتولوژی، فراگیری حاکمیت بالینی در همه سطوح آموزشی و درمانی در این بیمارستان همچنین اتصال بیمارستان به شبکه فیبر نوری کشوری را از فعالیت‌های انجام شده در پنج ماه گذشته برشمرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول