اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی فارس خبر داد:

معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: مصوبه هیئت دولت در مورد اعمال معافیت مالیاتی برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی در حال اجراست.

معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، محمد مومنی در جلسه هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز در پاسخ به اظهارات برخی از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در مورد عدم اجرای کامل این مصوبه دولت مبنی بر معافیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: بر اساس ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم، واحدهای صنعتی خارج از شعاع 30 کیلومتری از مرکز شهر مشمول معافیت هستند که برای مناطق توسعه یافته 80 درصد معافیت به مدت چهار سال اعمال شده و برای مناطق کمتر برخوردار نیز شامل معافیت کامل به مدت 10 سال می‌شود.
وی افزود: بر این اساس واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز جزو مناطق توسعه یافته محسوب شده و شامل معافیت چهار ساله می‌شوند.
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس اضافه کرد: در صورتی که شهرک صنعتی شیراز جزو مناطق کمتر برخوردار محسوب شوند این شهرک صنعتی از معافیت 10 ساله برخودار می‌شود و این موضوع نیازمند تلاش و پیگیری مسئولان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول