اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 5 وزن؛

برترین‌های کیک بوکسینگ جوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از معرفی افراد برتر پیکارهای کیک بوکسینگ رده سنی جوانان قم خبر داد.

برترین‌های کیک بوکسینگ جوانان قم معرفی شدند
محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: پیکارهای کیک بوکسینگ رده سنی جوانان استان قم بعد از برگزاری این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در ادامه رقابت‌های قهرمانی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با حضور تمام مدعیان قهرمانی از باشگاه‌های فعال رشته ورزشی کیک بوکسینگ در سطح استان قم برگزار شد، چهره‌های مستعدی حضور داشتند و رقابت جذابی را نیز به نمایش گذاشتند.
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: رقابت‌ مدعیان حاضر در مسابقات کیک بوکسینگ قم شنبه شب در خانه ورزش‌های رزمی در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد و طی آن نفرات برتر رده سنی جوانان این دوره از رقابت‌ها در پنج وزن معرفی شدند.
وی بیان کرد: کیک بوکسینگ‌کاران شرکت‌کننده در مسابقات رده سنی جوانان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر این دوره از پیکارها در اوزان منهای 45، 48، 51، 54 و 57 کیلوگرم در جدالی نزدیک و جذاب با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رشیدی عنوان کرد: در پایان این مسابقات و در وزن منهای 45 کیلوگرم رده سنی جوانان پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی قم، محمد علوی‌نیا و احمد اسماعیل‌زاده برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان علوی‌نیا به برتری رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و حسین علی زاده در جایگاه سوم ایستاد.
وی اضافه کرد: در وزن منهای 48 کیلوگرم نیز عباس صالحی و ابوالفضل قاسمی با شکست حریفان خود جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند که در پایان این صالحی بود که موفق به کسب برتری مقابل حریف خود و عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه در این وزن حسین نظری عنوان سوم پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی قم را از آن خود کرد.
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: در وزن ‌منهای 51 کیلوگرم محمد خیرآبادی و محمد شاملو با عبور از سد رقبای خود، در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند که در نهایت خیر آبادی موفق به کسب مقام قهرمانی شد و عنوان سوم را نیز رضا حسینی به دست آورد.
وی اظهار کرد: در وزن منهای 54 کیلوگرم نیز جواد عاصم آبادی و مجید سامان‌لو با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند که در این مسابقه برتری با عاصم آبادی بود و این کیک بوکسینگ‌کار به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه در این وزن ابراهیم کشوری به مقام سوم رسید.
رشیدی افزود: در وزن منهای 57 کیلوگرم محمدجواد محمدی بالاتر از سایر حریفان خود به مقام قهرمانی و سکوی نخست رسید، در این وزن عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی را محمدجواد دارابی کسب کرد و ابوالفضل پازوکی توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول