اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

‌تمسک به ولایت فقیه راه نجات از دسیسه‌های منحرفان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ‌تمسک به ولایت فقیه راه نجات از دسیسه‌های منحرفان است.

‌تمسک به ولایت فقیه راه نجات از دسیسه‌های منحرفان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بعدازظهر امروز در دهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله العظمی اسماعیل صالحی مازندرانی که با حضور گسترده مردم در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد با اشاره به تفسیرهای مختلف درباره ظهور حضرت ولی عصر (عج)، بیان داشت:‌ جریان‌های انحرافی با تفسیرهای نادرست خود علامت‌های ظهور را غیرموجه بیان میکنند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به این مطلب که مکاتب انحرافی با درک نادرست علامت‌های ظهور علائم واقع شده و غیرواقع را تفسیر به رای نادرست خود میکنند، گفت:‌ عوامل انحرافی ‌روی علائمی که در آینده قرار است رخ دهد در حال برنامه‌ریزی هستند و‌ این در حالی است که هیچ کس حتی خود امام عصر نیز درباره زمان ظهور خود اطلاعی ندارد.
وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از زیباترین و با ارزش‌ترین عقاید قصد دارد مردم را از روحانیت جدا کند، تصریح کرد: ‌تمسک به ولی فقیه و مراجع نجف، قم و مشهد راه نجات از دسیسه‌های منحرفان است.
آیت‌الله نعیم‌آبادی با تاکید بر اینکه تشخیص علائم ظهور برعهده حوزه‌هاست، خاطرنشان کرد: ‌با تهمت، دروغ و بهتان قصد جدا کردن مردم و روحانیت را دارند تا اسلام را تعطیل کنند.
وی گفت: چشم‌بندیهای جریان انحرافی در قرن اتم، اتمی است.
سخنران دهمین سالگرد رحلت آیت‌الله صالحی مازندرانی با اشاره به سخن امام راحل درباره ولایت فقیه اظهار داشت:‌ امام راحل تصور ولایت فقیه را موجب تصدیق آن ذکر کردند و اگر شواهد قرآنی و در احادیث هم درباره امامت و ولایت موجود نبود عقلانیت بر وجود ولی فقیه تاکید دارد.
وی عدم تنش در جامعه و وحدت را از دغدغه‌های ولی فقیه ذکر کرد و بیان داشت: ‌التزام عملی به ولی فقیه بالاتر از علاقه به آن است و خواسته‌های معظم له باید در جامعه عملی شود.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، آیت‌الله صالحی مازندرانی را فقیه و مجتهد جامع الشرایطی توصیف کرد که التزام عملی به ولایت فقیه داشت و گفت: ایشان با محوریت ولی فقیه عامل اجرای دستورات فقیه جامع الشرایط بود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول