اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات استانی کشتی انتخابی جوانان؛

کشتی‌گیران برتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری مسابقات کشتی انتخابی جوانان، برترین کشتی‌گیران جوان این استان انتخاب و معرفی شدند.

کشتی‌گیران برتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
کیومرث هادی‎پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با برگزاری مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان در بخش آزاد تیم شهرکرد با 67 امتیاز به مقام اول دست یافت و تیم‌های سامان و گندمان به ترتیب با 45 و 43 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی با اشاره به نتایج مسابقات کشتی فرنگی، افزود: در کشتی فرنگی نیز هفشجان با 62 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.
هادی‌پور خاطرنشان کرد: بروجن با همین امتیاز بر اساس نظر هیئت داوران در مکان دوم قرار گرفت و لردگان با امتیاز 58 رتبه سوم این پیکارها را بدست آورد.
رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نفرات برتر اوزان هشت‌گانه در بخش کشتی آزاد، گفت: در رده وزنی50 کیلوگرم مسلم شبانی از سفید دشت، در رده وزنی 55 کیلوگرم علیرضا نفر از شهرکرد، در رده وزنی 60 کیلوگرم ابراهیم محمدی از شهرکرد بر سکوی نخست این دسته از رقابت‌ها ایستادند.
وی افزود: در رده وزنی 66 کیلوگرم ابراهیم عباسی از سامان به طور مشترک با علی کاوه از فرخشهر، در رده وزنی 74 کیلوگرم محمد موسوی از لردگان، در رده وزنی 84 کیلوگرم حیدر علی شمس از فرخشهر و در رده وزنی 96 کیلوگرم اصغر جوانبخت از شهرکرد از دیگر نفرات برتر این دسته از مسابقات معرفی شدند.
هادی‌پور با اشاره به نفرات برتر در کشتی فرنگی، گفت: در این رسته از رقابت‌ها در وزن 50 کیلوگرم حسین محمودی از لردگان، در رده وزنی 55 کیلوگرم حامد رفیعی از بروجن، در رده وزنی 60 کیلوگرم امید احمدی از لردگان، در رده وزنی 66 کیلوگرم میلاد نیکبخت از جونقان و در رده وزنی 74 کیلوگرم میثم مدرسی از هفشجان بر سکوی نخست این دسته از رقابت‌ها ایستادند.
وی اضافه کرد: همچنین در رده وزنی 84 کیلوگرم برهان میرشکار از بروجن، در رده وزنی 96 کیلوگرم سهراب فروزنده و در 120 کیلوگرم محمد مدرسی از هفشجان از دیگر نفرات برگزیده اوزان کشتی فرنگی این استان است.
هادی‌پور خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری از نظر استعداد و ظرفیت رشته ورزشی کشتی در جایگاه خوبی قرار دارد و دلیل اصلی آن وجود عوامل انسانی و ورزشکاران مستعد این رشته ورزشی است.
رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: استعدادیابی در روستاها و مدارس به‌منظور شناسایی استعدادها و پرورش توانمندی‎های جوانان علاقمند به این رشته ورزشی پشتوانه خوبی برای ورزش کشتی کشور و ارتقای سطح ورزش استان خواهد بود.
وی عملکرد هیئت کشتی این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر هیئت کشتی این استان در تمامی شهرستان‌های هفت‌گانه استان فعال است که با توجه به کارنامه و فعالیت‌های انجام شده، هیئت کشتی شهر هفشجان فعال‌ترین هیئت ورزشی است.
مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان در دو بخش آزاد و فرنگی با حضور 12 تیم از سراسر استان روز جمعه 11 شهریورماه در سالن فجر بروجن برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول