اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک کشتی آزاد رقم خورد؛

برتری کشتی پیشگامان مازندران مقابل بجنورد

خبرگزاری فارس: تیم پیشگامان آسانسور مازندران در هفته سوم از مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد در برابرتیم بجنورد به پیروزی قاطع دست یافت.

برتری کشتی پیشگامان مازندران مقابل بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این تیم جمعه شب از ساعت 22 در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان تیم شهرداری بجنورد بود که در پایان نماینده ساری موفق شد با برتری قاطع 8 بر صفر در برابر مهمان خود به پیروزی دست یابد و ضمن این برتری، صدرنشینی جدول را نیز به خود اختصاص دهد.
در کشتی دیشب کشتی‌گیران تیم پیشگامان آسانسور مازندران در هر هشت وزن در مقابل حریفان با پیروزی تشک را ترک کردند.
در وزن 50 کیلوگرم مجتبی موسوی، در 55 کیلوگرم کاظم شیرزادی، در 60 کیلوگرم لطیف مومنی، در 66 کیلوگرم سجاد ذبیحی، در 74 کیلوگرم مصطفی یوسفی، در 84 کیلوگرم مسعود فیض‌اللهی، در 96 کیلوگرم وحید درامی مقدم و در 120 کیلوگرم نیز باقر شمس ناتری به عنوان هشت کشتی‌گیر پیشگامان آسانسور مازندران به ترتیب در برابر مهدی میرزاجانی، قربانعلی حسین‌زاده، جلال علیزاده، علیرضا حسنی، منصور نوری، جواد اسماعیل‌زاده، امیر محمدی و محسن فیاضی از کشتی‌گیران تیم شهرداری بجنورد به برتری رسیدند.
با توجه به اینکه هفته سوم این مسابقات را پشت سر گذاشتیم تیم پیشگامان آسانسور مازندران با سه پیروزی پیاپی برابر حریفان و با کسب شش امتیاز به تنهایی صدرنشین جدول در گروه خود است و یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر کشتی آزاد کشور محسوب میشود.
به گزارش فارس، بهمن صفری به عنوان مدیرعامل در تیم پیشگامان آسانسور مازندران فعالیت دارد که مرتضی قربانی و سعید شاهپوری نیز به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول