اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع):

پایگاه‌های بسیج فرهنگ بسیجی را در ‌نسل امروز نهادینه‌ میکند‌

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: پایگاه‌های بسیج فرهنگ بسیجی را در ‌نسل امروز نهادینه‌ میکند‌.

پایگاه‌های بسیج فرهنگ بسیجی را در ‌نسل امروز نهادینه‌ میکند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد ظهر امروز در همایش ائمه جماعات استان البرز در کرج اظهار داشت: مسئولان پایگاه‌های بسیج باید برنامه‌ریزیهای اساسی را درباره جذب بیشتر جوانان به این پایگاه‌ها انجام دهند.
وی ادامه داد: حضور جوانان در این پایگاه‌ها و فعالیت آنان در بسیج میتواند بیش از گذشته فرهنگ بسیجی را در بین جوانان و نسل امروز نهادینه کند.
این مسئول گفت: پایگاه‌های بسیج در مساجد یکی از مهمترین پایگاه‌هایی هستند که میتوانند در جذب بیش از پیش جوانان اقدام کنند.
وی اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی را از مهمترین راهکارها به منظور جذب بیشتر جوانان ونوجوانان در پایگاه‌های بسیج عنوان کرد.
موحد ارتباط مساجد و بسیج را موجب استحکام معنویت در جامعه برشمرد و تأکید کرد: حضور ائمه جماعات در مساجد و فعالیت پایگاه‌های بسیج و فرماندهان در این مکان‌ها زمینه‌های استحکام سنگر معنویت در جامعه را فراهم میکند.
وی افزود: بسیج در برهه‌های مختلف با حضور به موقع خود در صحنه توانسته کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: بسیج با حضور به موقع خود در عرصه‌های مختلف  پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم کرده و توانسته تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کند.
موحد اظهار داشت: دشمن همیشه در نظر داشته تا با تضعیف بسیج، این نهاد مردمی را مورد حمله قرار دهد تا بتواند به اهداف شوم خود نزدیک شود.
وی تصریح کرد: اما هوشیاری، تدبیر، آگاهی و ولایتمداری بسیج در تمام عرصه‌ها نقشه‌های شوم دشمنان را به خودشان بازگردانده و آنان را ناامیدتر از گذشته کرده است.
موحد در ادامه سخنان خود با اشاره به بخشی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر مسجد سنگر است و باید سنگرها را پر کنید افزود: مساجد مکان‌هایی برای وحدت و تعامل بیشتر مردم و مسئولان و همچنین رفع مشکلات مردم است.
وی در پایان گفت: لذا باید با برنامه‌ریزیها و تمهیدات لازم بر تعامل بیشتر مردم و مسئولان در این گونه اماکن و همچنین رفع مشکلات مردمی گام برداریم و مردم را بر حضور بیشتر در مساجد تشویق کنیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول