اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 150 میلیون ریال؛

پایگاه مقاومت بسیج ترک‌محله تالش افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت و با اعتبار 150 میلیون ریال، ساختمان پایگاه مقاومت روستای ترک‌محله بخش کرگانرود تالش افتتاح شد.

پایگاه مقاومت بسیج ترک‌محله تالش افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، فرماندار تالش بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: بسیج همواره یاور اصلی نظام بوده و با ایستادگی در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح و شکست آنها، نشان داده که تفکر بسیجی شکست‌ناپذیر است. 
رضا دوست‌جلالی افزود: امروز تفکر و روحیه بسیج در تمام عرصه‌ها جاری و ساری شده و ایران اسلامی را به سوی ترقی و پیشرفت رهنمون می‌کند.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش تفکر و روحیه بسیجی در جامعه گفت: روحیه و تفکر بسیجی در مقابل دشمنان ایستادگی و آنها را ناامید کرده و دولت نهم و دهم با روحیه بسیجی و جهادی وارد عرصه خدمت شد و امروز عملکرد دولت در بخش‌های مختلف سند افتخار کشور است. 
این مسئول با اشاره به اینکه مهم‌ترین ویژگی بسیج، نفوذ در اقشار مختلف مردم است، اظهار داشت: این تدبیر زیبا و حکیمانه امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفان ارتباط با مردم را به بهترین شکل ایجاد کرد.
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های بسیج خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در محرومیت‌زدایی و کمک به دولت خدمتگزار در قالب طرح‌های بسیج سازندگی با همکاری اداره‌های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان فعالیت‌های زیادی در حوزه عمران و آبادانی در تالش اجرایی شده است.
فرماندار تالش افزود: در طرح بسیج سازندگی با به‌کارگیری نیروهای بسیجی نسبت به انجام کارهای سازندگی و آبادانی مورد نیاز در مناطق و اداره‌های مختلف اقدام میکنیم.
وی انجام این امور عمرانی توسط نیروهای بسیجی را موجب سرعت‌ بخشیدن به اجرای بسیاری از کارها عنوان کرد.
دوست‌جلالی با بیان اینکه خداباوری توأم با خودباوری شاخصه اصلی بسیج است، ابراز داشت: امام (ره) با تقویت خداباوری توأم با خودباوری استعدادهای نخبگان انقلاب را شکوفا و زمینه‌های پیشرفت انقلاب را هموار کرد. 
  
*بسیج قدرت نرم نظام است
فرمانده سپاه ناحیه تالش نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج در تمام پیشرفت‌های کشور حضور فعال داشته و در عرصه‌های بین‌المللی نیز تأثیرگذار است.
نورمحمد کاظم‌پور افزود: در جنگ نرم نخبگان و فرهیختگان بسیجی مورد توجه دشمنان بوده و دشمنان اسلام و انقلاب همواره با تکنیکهای مختلف سعی در منحرف کردن اذهان و افکار نخبگان جامعه نسبت به انقلاب و رهبری و ارزش‌های اسلامی دارند.
وی تبعیت از ولایت فقیه، تقویت بصیرت و بینش را بهترین راه برای توسعه بیش از پیش کشور و پاسداری از آرمان‌های شهیدان عنوان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه تالش با اشاره به اعتبار 150 میلیون تومانی برای احداث پایگاه مقاومت ترک‌محله لیسار اظهار داشت: این پایگاه با زیربنای 70 متر مربع و در کمترین مدت زمان احداث شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول