اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی مطرح کرد:

بسیج مساجد زمینه‌ساز امنیت اجتماعی محلات

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: گسترش بسیج در مساجد کمک زیادی به آبادانی اماکن مقدسه و امنیت اجتماعی محلات می‌کند.

بسیج مساجد زمینه‌ساز امنیت اجتماعی محلات
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی  یکشنبه شب در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات  و بانیان مساجد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های مقاومت شهرستان دشتی به نقش و جایگاه مساجد در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: در آغاز تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر مسجد محل رسیدگی به امورات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دفاعی مسلمانان بوده است.
فرمانده سپاه دشتی  به کار کردهای مسجد در ایران اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: سوابق مبارزاتی ملت ایران نشان می‌دهد مسجد نقطه آغاز و محل برنامه ریزی‌ها برای مبارزه با استعمار بوده است.
وی اقدامات فرهنگی در فضای معنوی مسجد توسط جوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اکنون که دشمن با جنگ نرم به مقابله با اعتقادات و باورهای ما آمده است مسجد می‌تواند محیطی مناسب برای ورود جوانان به جنگ سایبری با دشمن باشد.
کاظمی با اشاره به نقش بسیج مساجد محلات در ماموریت‌های سپاه گفت: امروز بسیج مساجد و محلات به عنوان ستون و بدنه اصلی بسیج مقتدرانه در حال انجام ماموریت‌های محوله است.
وی به اثرات حضور بسیج در مسجد خاطر نشان کرد: گسترش بسیج در مساجد کمک زیادی به آبادانی اماکن مقدسه و امنیت اجتماعی محلات می‌کند.
کاظمی اضافه کرد: بسیج با استفاده از فضای معنوی مسجد و زبان گویا و رسای روحانیت در تحقق آرمان‌های انقلاب به سوی اهداف متعالی در حرکت است.
امام جمعه کاکی نیز در سخنانی با اشاره به صفات شخصیتی حضرت علی (ع) پرداخت و حلم و برد باری آن حضرت را مورد تاکید قرارداد  وگفت: مظلومیت امام علی (ع) به خاطر حفظ مصالح اسلام و عنصر حلم و بردباری ایشان بوده چرا که ایشان معتقد بودند برای پیشبرد اهداف اسلام باید همه سختی‌ها را به جان خرید.
حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در ادامه بانیان مساجد را به ارتباط بیشتر با روحانیت، بسیج و ستاد نماز جمعه دعوت کرد و گفت: همکاری بانیان مساجد با بسیج و روحانیت موجب می‌شود بهتر بتوانیم فرهنگ و معارف اسلام و انقلاب را به جامعه معرفی کنیم.
فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (ع) کاکی نیز هدف از برگزاری این همایش را تقویت و تعامل بسیج با بانیان و ائمه جماعات مساجد عنوان کرد.
عبدالله اسکندری افزود: پیوند بسیج با مساجد پیوندی استوار و جاودانه دارد و متولیان مساجد باید با تدبیر زمینه هر چه بیشتر جوانان بسیجی را در مساجد فراهم کنند؛‌در پایان نیز از مسن‌ترین و خردسال‌ترین موذن بسیجی تقدیر شد.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول