اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه همدان خبر داد:

حضور 7 مخترع همدانی در جشنواره علم تا عمل

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین همدان گفت: هفت نفر از مخترعان بسیجی سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین در جشنواره علم تا عمل شرکت میکنند.

حضور 7 مخترع همدانی در جشنواره علم تا عمل
ایوب حضرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره علم و عمل اظهار داشت: این جشنواره که از 14 تا 17 شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار میشود هفت نفر از مخترعان بسیجی همدانی در آن حضور مییابند و آثار خود را عرضه میکنند.
وی افزود: این افراد از بین 30 مخترع نمونه استان انتخاب شده‌اند که هر فرد حداقل یک اختراع ارائه داده است و اثر آنان با طی شدن در مرحله تجاریسازی مورد حمایت سازمان بسیج علمی و پژوهشی قرار گرفته است.
مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اسامی افراد شرکت کننده در این جشنواره تصریح کرد: پرویز محمودآبادی مخترع تیغ لارنسکوپ یک بار مصرف بدون باطری، محمد علیپور مخترع دستگاه تیغ پوست کن، رضا پیرتاج همدانی طراح مدیریت آبرسانی و حمید توکلیخواه مخترع آیینه اتوماتیک است.
وی همچنین اضافه کرد: ناهید عقیلی مخترع دستگاه جداکننده برگ یونجه، پیمان سرحدی مخترع سیستم احیای اکسیژن و جلال علیون طراح سازه‌‌های فوق سبک است که در ای جشنواره حضور مییابند.
حضرتی خاطرنشان کرد:‌ جشنواره علم تا عمل، فناوری و تجاریسازی در عرصه ملی برای دومین بار در کشور برگزار میشود که متولی جشنواره در همدان پارک علم و فناوری است.
وی در پایان گفت:‌ بالغ بر 30 طرح از دستگاه‌های مختلف در استان توسط پارک علم و فناوری مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد هفت طرح توسط بسیچ علمی و پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین به منظور شرکت در جشنواره انتخاب شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول