اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده میراث فرهنگی خراسان شمالی مطرح کرد:

آمادگی آیینه‌ خانه مفخم بجنورد برای استقرار اکو

خبرگزاری فارس: نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: آیینه‌ خانه مفخم بجنورد برای استقرار دبیرخانه اکو آماده شده است.‌

آمادگی آیینه‌ خانه مفخم بجنورد برای استقرار اکو
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ساسان ابراهیمی ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی هفته فرهنگی اکو در خراسان شمالی اظهار داشت: نمایشگاه اکو نمایشگاه بزرگی بوده که در استان برگزار می‌شود، از این رو انعکاس گسترده اخبار از رسالت‌های خبرنگاران استان در راستای ارائه برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.
وی همچنین با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی فضای لازم را برای فعالیت ستاد خبری و همچنین خبرنگاران استان فراهم خواهد کرد، افزود: این فضا در قالب یکی از غرفه‌های نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بوستان ملی بش‌قارداش در اختیار فعالان خبری استان گذاشته می‌شود.
ابراهیمی تصریح کرد: امکانات مورد نیاز اعم از؛ خط تلفن، اینترنت، فکس و ... نیز در این غرفه از سوی دبیرخانه هفته فرهنگی اکو و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأمین خواهد شد.
وی در عین حال از رسانه‌های استان خواست تا نیازها را برای پوشش هر چه بیشتر اخبار این رویداد فرهنگی به دبیرخانه این همایش منعکس کنند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه مهم‌ترین رویداد این استان در ماه جاری در حال شکل گیری است، گفت: معرفی ظرفیت‌های استان و همچنین پوشش گسترده این رویداد با مشارکت فعالانه رسانه‌ها تحقق خواهد یافت.
حسین فرخنده با بیان اینکه تشکیل ستاد خبری از برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی همایش فرهنگی اکو در خراسان شمالی به شمار می‌رود، افزود: بر همین اساس علاوه بر استفاده از ظرفیت خبرنگاران خبرگزاری شبستان از هر رسانه استان نیز یک خبرنگار برای پوشش این رویداد مهم مشارکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: برای پوشش هفته فرهنگی اکو در خراسان شمالی توسط خبرنگاران علاوه بر تأمین زیرساخت‌های انعکاس اخبار، سایت خبری این همایش و همچنین سرویس‌های ایاب و ذهاب خبرنگاران پیش بینی شده است.
فرخنده با تاکید بر پوشش فراگیر این همایش یادآور شد: در پایان این همایش از رسانه برتر استان که بالاترین تعداد اخبار را از این رویداد در رسانه‌ها منعکس کنند، انتخاب و تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی همچنین از حضور خبرنگاران خارجی برای پوشش این رویداد خبر داد و گفت: اقدامات مرتبط برای حضور این خبرنگاران خارجی از سوی اداره کل مطبوعات وزارت ارشاد در حال انجام است.
نمایشگاه صنایع دستی و هفته فرهنگی اکو 20 شهریور جاری در بوستان ملی بش‌قارداش گشایش خواهد یافت.
برای این همایش که به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، از رئیس جمهور و شماری از وزرا دعوت به عمل آمده است.
در این همایش سفرای 10 کشور عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو و حدود یک هزار مهمان داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول