اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد:

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای اتصال به شبکه فاضلاب

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به لزوم اتصال فاضلاب منازل به شبکه فاضلاب شهری گفت: برای اتصال به شبکه فاضلاب تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای اتصال به شبکه فاضلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد در جلسه توسعه و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به وجود ماده‌هایی در قانون بودجه سال 90 اظهار داشت: با توجه به اینکه این بودجه‌ها ملی هستند، مدیران قبل از انجام ملاقات با مسئولان کشوری باید اشراف کامل به قضایا داشته باشند، تا بتوان از این قوانین بودجه‌ای به نفع استان استفاده کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی کلنگ‌زنی شده درسوم خرداد ماه  شهرهای مختلف استان باید در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسند، تصریح کرد: از فصل انجام کارهای عمرانی استفاده کامل شود، چرا که دلایلی مانند جو نامناسب برای عدم افتتاح در زمان موعد این پروژه‌ها  قابل قبول نیست.
استاندار زنجان به مصوبه ستاد عمران شهری برای اتصال ارگان‌های دولتی به سیستم فاضلاب شهری اشاره و تاکید کرد: تا کنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نشده است.
وی اضافه کرد: برای اتصال ادارات به سیستم فاضلاب شهری به صورت متمرکز از بودجه ارگان‌ها برداشته می‌شود، تا این طرح در قالب زمانی مشخص یک تا دو ماه انجام شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه پوشش فاضلاب در مرکز استان زنجان 20 درصد است، تصریح کرد: برای فرهنگ‌سازی اتصال به فاضلاب شهری باید ادارات استان به شبکه متصل شوند.
وی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: به زودی برنامه‌های ویژه هفته دولت در ستاد ویژه هفته دولت اعلام می‌شود.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه استراتژیک ارائه شده در بخش کشاوری اشاره و تصریح کرد: توسعه باغات در اراضی شیب‌دار نیز باید در این برنامه لحاظ شود.
وی خرده مالکان را از مشکلات عملیاتی شدن برنامه‌های بخش کشاورزی اعلام کرد و یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی را یکی از اهداف برای پیشبرد برنامه‌ها برشمرد.
رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم سامان‌دهی آب‌های زیرزمینی تصریح کرد: توجه نکردن به برخی آمارها پیشبرد  برنامه‌ریزی را مشکل می‌کند.
وی با اشاره به وجود 7 هزار چاه غیر مجار در استان زنجان، در نظرنگرفتن این آمار را برای سامان‌دهی مصرف آب‌های زیر زمینی غیرعاقلانه عنوان کرد.
استاندار زنجان جدا سازی آب شرب و خام را از مسائل استراتژیک عنوان و تاکید کرد: بین آب شرب مردم و سایر موارد مصرف باید جداسازی انجام شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول