اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد زنجان خبر داد:

توزیع 500 صندوق جمع‌آوری زکات فطره در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بیش از 500 صندوق جمع‌آوری زکات فطره در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

توزیع 500 صندوق جمع‌آوری زکات فطره در زنجان
حسن موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در روز عید فطر در همه مساجد برگزاری نماز عید فطر صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تعبیه می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های لازم به منظور حضور رابطان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در محل‌های برگزاری نماز عید فطر و جمع‌آوری زکات فطره انجام شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: طرح جمع‌آوری زکات فطره در همه شهرستان‌های استان زنجان با تعبیه صندوق‌های این نهاد صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه تعداد پایگاه‌‌ها و صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با توجه به وسعت شهرستان و میزان ازدحام جمعیت در محل برگزاری نماز بستگی دارد، ادامه داد: ممکن است در برخی از شهرستان‌ها حتی یک پایگاه نیز برای جمع‌آوری زکات فطره کافی باشد.
موسوی اذعان داشت: در برخی از پایگاه‌های استان همانند مکان برگزاری نماز عید فطر که جمعیت بیشتری وجود دارد، صندوق‌های بیشتری در مسیر برگزاری نماز عید فطر نیز تعبیه می‌شود.
وی تاکید کرد: همه مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سطح شهرستان‌ها در روز عید فطر فعال بوده و این مراکز نیز اقدام به جمع‌آوری زکات فطره شهروندان می‌کنند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: در روز عید فطر 20 پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در سطح استان تا پایان روز عید فطر دایر بوده و اقدام به جمع‌آوری زکات فطره شهروندان می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری زکات فطره هر سال توسط رابطان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان صورت می‌گیرد، ادامه داد: هر سال این اقدام با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه می‌شود.
موسوی یادآور شد: مردم استان زنجان با پرداخت به موقع زکات فطره خود می‌توانند کمک شایانی در رساندن این کمک‌ها به دست مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان کنند.
وی تصریح کرد: بانک اطلاعات افراد نیازمند و مستحق دریافت زکات فطره توسط مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشخص شده و پس از جمع‌آوری زکات فطره وجوه مورد نظر به حساب‌های بانکی این افراد واریز می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه همچنین از جمع‌آوری زکات فطره شهروندان در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری خبر داد و گفت: این خانه به تازگی در استان افتتاح شده است و به منظور انجام کارهای مربوط به خیران و نیکوکاران ایجاد شده است.
وی همچنین از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد و گفت: جمع‌آوری این کمک‌ها نیز در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان صورت می‌گیرد.
موسوی خاطر نشان کرد: جشن گلریزان امداد برای نخستین بار در روز عید فطر در استان زنجان انجام می‌شود و هدف از اجرای این امر کمک به زندانیانی است که به صورت غیر عمد در زندان به سر می‌بند.
وی تاکید کرد: فقط زندانیانی غیر عمد  شامل این طرح هستند و افرادی که به صورت عمدی در زندان هستند شامل این جشن گلریزان نمی‌شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول