اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال بهبهان:

هدف ما بقا در لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال بهبهان گفت: اولویت نخست و هدف اصلی ما در مسابقات لیگ برتر هندبال سال جاری، بقا در لیگ است.

هدف ما بقا در لیگ برتر است
غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص آخرین وضعیت تیم هندبال فولاد اکسین خوزستان که سال جاری به عنوان نماینده هندبال بهبهان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: وضعیت تیم در حال حاضر خوب بوده و در حال آماده شدن برای حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر هستیم.
وی افزود: در ادامه برنامه‌های آماده سازی تیم با همکاری مسئولان هندبال خوزستان و هیئت هندبال استان از ایویکا ریمانیج، سرمربی تیم هندبال بزرگسال کشور دعوت شد و از نزدیک وضعیت تیم مورد بررسی قرار گرفت.
اسماعیلی تصریح کرد: این دیدار تأثیر بسزایی در روحیه اعضای تیم و کادر فنی داشته و مسایل به خوبی بررسی و به نتایج مطلوبی رسیدیم.
سرمربی تیم هندبال بهبهان ادامه داد: اکثر بازیکن‌های تیم بومی بوده و تنها چهار بازیکن غیر بومی در پست‌هایی که در بهبهان بازیکن خوبی نداشتیم را به کار گرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه امسال کارخانه فولاد اکسین خوزستان به عنوان اسپانسر تیم هندبال بهبهان را پشتیبانی می‌کند افزود: به همین دلیل نام تیم به فولاد اکسین خوزستان تغییر کرده اما تمامی بازی‌های خانگی در بهبهان برگزار شده و این تیم به عنوان نماینده این شهرستان در لیگ برتر هندبال شرکت می‌کند.
اسماعیلی هدف اصلی تیم در لیگ برتر پیش رو را ماندن در لیگ عنوان کرد و گفت: مسابقات از 28 آبان آغاز خواهد شد که در سه بازی نخست خود با تیم‌های میانه جدول مسابقه داشته که باید نهایت استفاده را ببریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی‌های خانگی فولاداکسین در سالن علی ابن ابیطالب (ع) بهبهان برگزار شده و از همه ورزش دوستان این شهرستان دعوت می‌کنیم به محل برگزاری مسابقات آمده و با تمام وجود از تیم هندبال شهر خود حمایت کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول