اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قم خبر داد:

حضور دختران هندبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از حضور تیم دختران قم در مسابقات هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

حضور دختران هندبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور
سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: امسال نخستین بار رقابت‌های هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در بخش بانوان برگزار می‌شود و بر همین اساس فدراسیون هندبال میزبان این مسابقات را مشخص کرد.
وی با بیان اینکه هیئت‌های هندبال استان‌های خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری میزبان مرحله نخست مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور شده‌اند، بیان داشت: بدین ترتیب تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در شهرکرد و مشهد برای کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور رقابت خواهند کرد.
رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: در واقع شهرکرد و مشهد میزبانی نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال دختران نوجوان را بر عهده گرفتند و این دوره از مسابقات با شرکت تیم‌های مدعی در دو گروه مقدماتی به انجام خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات گروه نخست با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی از یازدهم تا هفدهم شهریور در شهرکرد برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده برای کسب جواز صعود به مرحله بعد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
طباطبایی عنوان داشت: مسابقات گروه دوم مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان دختر کشور نیز با حضور 13 تیم به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده از بیستم تا بیست و ششم شهریور با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی در ادامه به نحوه برگزاری این رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تیم‌های اول و دوم هر گروه به دور بعد صعود خواهند کرد و با برگزاری مسابقات به صورت ضربدری در نهایت تیم‌های اول تا چهارم این دوره از رقابت‌ها مشخص خواهند شد.
رئیس هیئت هندبال استان قم با بیان اینکه این دوره از مسابقات برای نخستین بار است که برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان نیز این مسابقات از بیستم مهر در دو استان کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان برگزار میشود.
وی در ادامه به حضور تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: امسال هر دو تیم مردان و بانوان قم از مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور هستند.
طباطبایی با بیان اینکه تیم‌های هندبال مردان و بانوان قم سال گذشته در آستانه صعود به لیگ برتر با بداقبالی راهی لیگ برتر نشدند، اظهار داشت: تمرینات تیم هندبال بانوان قم که امسال با نام پاسارگاد در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند، آغاز شده است و این تیم با نفرات زبده و آماده زیر نظر مرضیه یوسف مربی سابق تیم ملی تمرین می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول