اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر:

باند سرقت موتورسیکلت در بوشهر منهدم شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از انهدام باند سرقت موتور سیکلت در بوشهر خبر داد.

باند سرقت موتورسیکلت در بوشهر منهدم شد
حبیب سیاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با درایت و هوشمندی پلیس بوشهر اعضای باند سرقت موتورسیکلت دستگیر و به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی افزود: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در این شهرستان ماموران آگاهی با تشکیل اکیپ های ویژه کار شناسایی سارقان را آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر تصریح کرد: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی سه نفر از سارقان بنام‌های"رضا"،"حسن" و"محمد" را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در منزل مجردیشان دستگیر کردند.
سیاری ادامه داد: دستگیر شدگان پس از انتقال به کلانتری در بازجوییهای به عمل آمده به 15 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر بوشهر اعتراف کردند.
وی در ارتباط با شگرد این سارقان بیان داشت: سارقان با قطع کردن سیم‌های برق و یکسره کردن آنها موتورسیکلت‌ها را سرقت و سپس به صورت اوراق در شهرستان گناوه به فروش میرساندند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در پی اعترافات متهمان و بازسازی صحنه، تمام مالباختگان نیز شناسایی و به پایگاه انتظامی فراخوانده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: مردم بایستی با رعایت اصول حفاظتی و نصب تجهیزات ضد سرقت بر روی دستگاه‌ها فرصت سوء استفاده را از سارقان بگیرند.
وی ادامه داد: سرقت موتور سیکلت یکی از سرقت‌های رایج بود که نیروی انتظامی با اتخاذ تدابیر ویژه از شدت آن کاسته است.
سیاری گفت: ماموران همیشه آگاه نیروی انتظامی همواره در تلاش هستند تا فضا را برای سارقان ناامن کنند و ما موفق شدیم در این زمینه موفقیت‌های چشمگیری هم به‌دست بیاوریم.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اضافه کرد: نیروی انتظامی شهرستان بوشهر با وجود پرسنلی با تجربه و متخصص در بخش‌های مختلف تلاش‌های زیادی در تامین امنیت شهروندان داشته است.
سیاری گفت: مشارکت مردم نیز در شناسایی و مقابله با سارقان موثر بوده و مردم باید این تعامل را با نیروی انتظامی ادامه دهند.
انتهای پیام/20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول