اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرمشهر خبر داد:

کشف باند سارقان موتورسیکلت در خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف باند سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

کشف باند سارقان موتورسیکلت در خرمشهر
حسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان خرمشهر در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در سطح شهر موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: مأموران کلانتری 11 شهرستان خرمشهر پس از تلاش‌های شبانه‌روزی مخفیانه، سرانجام باند سارقان موتورسیکلت را در این شهرستان کشف و منحدم کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر اضافه کرد: سارقان در یک اقدام غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.
وی با اشاره به تعداد اعضای دستگیر شده باند سارقان گفت: تاکنون سه نفر از سارقان را دستگیر و پی‌جوی دیگر اعضای باند هستیم.
به گفته عزیزی سارقان پس دستکوب قطعات موتورسیکلت‌ها اقدام به فروش آنها می‌کردند.
وی با اشاره به کشفیات باند سارقان موتورسیکلت توسط نیروی انتظامی شهرستان گفت: در این راستا پنج دستگاه موتورسیکلت و تعدادی قطعات اوراقی از سرقت‌های این باند کشف شده است.
فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی شهرستان خرمشهر در راستای ایجاد امنیت و آرامش هر چه بیشتر شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، بیان کرد: سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. 
وی با اشاره به اینکه با مجرمان و مخلان در نظم و امنیت با جدیت هر چه تمام برخورد می‌شود گفت: نیروی انتظامی این شهرستان با هر گونه جرم و سرپیچی از قانون برخورد قاطع می‌کند.
عزیزی با بیان اینکه سرپیچی از قانون، مجازات و عواقب سنگینی برای بزهکاران در برخواهد داشت، تصریح کرد: حضور فیزیکی مضاعف و کنترل‌های نامحسوس و پیشگیری از وقوع جرایم به‌ویژه سرقت و جلوگیری از مزاحمت‌ها و هنجارشکنی از مهم‌ترین اقدامات اخیر نیروی انتظامی شهرستان بوده است.
وی افزود: تلفن 110 به‌طور شبانه‌روزی آماده دریافت نیازمندی‌های پلیسی شهروندان و مسافران استان است تا پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حضور در صحنه ارائه خدمت ‌کنند.
فرمانده انتظامی  خرمشهر در پایان از شهروندان و سایر اقشار مردم خواست پلیس را در دست‌یابی به اهداف خود که تأمین امنیت عمومی شهروندان است یاری دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول