اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعطیلات لیگ برتر برای صبا مفید بود؛

کاشی: 3 امتیاز دیدار با ملوان حیاتی است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: فاصله‌ها در بالای جدول رده‌بندی نزدیک است و به همین دلیل سه امتیاز بازی با ملوان انزلی برای ما حیاتی است.

کاشی: 3 امتیاز دیدار با ملوان حیاتی است
مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: دو هفته تاخیر در برگزاری بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، فرصت خوبی برای احیای تیم فوتبال صبای قم بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در خانه و در مقابل تیم ملوان انزلی بازی می‌کنیم، با این حال بازی چندان آسان و ساده‌ای در‌ پیش نخواهیم داشت، اما باید سه امتیاز بازی با شاهین را که در هفته پنجم از دست دادیم در این مسابقه مقابل ملوان انزلی جبران کنیم.
کاپیتان دوم تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: در بازی قبل برابر تیم‌ فوتبال شاهین بوشهر که در خانه حریف بود، بدون کسب امتیاز میدان را ترک کردیم و این برای صبای قم که لیگ یازدهم را با قدرت آغاز کرده است چندان شایسته نیست.
وی خاطرنشان کرد: بازی‌های صبا در لیگ یازدهم تا این هفته با نتایج خوبی همراه بوده است و خوشبختانه ما از پنج بازی قبل 10 امتیاز حاصل از سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت را در کارنامه داریم و با حضور تیم ما در بالای جدول رده‌بندی همراه بوده است، دستاورد مهمی که خیلی‌ها آن را اتفاقی می‌دانند و ما ثابت خواهیم کرد که اینگونه نیست و صبا شایستگی و توانمندی بالایی دارد.
کاشی بیان داشت: با این حال تمام حواس خود را به مسابقه هفته ششم لیگ برتر و مصاف با تیم ملوان انزلی معطوف کرده‌ایم زیرا بازی حساسی در پیش داریم و باید در این دیدار مقابل ملوان انزلی و همچنین بازی با تیم‌های دیگر با قدرت به میدان رفته و قدر فرصت‌ها را به خوبی بدانیم.
وی افزود: در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال، تمام تیم‌ها مدعی هستند و با توجه به اینکه سه تیم سهمیه لیگ قهرمانان می‌گیرند و سه تیم نیز به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند هیچ تیمی نمی‌خواهد در بازی‌های خود به راحتی امتیاز از دست بدهد که این مهم موجب افزایش سطح بازی‌های لیگ نسبت به دوره‌های قبل شده است.
مدافع با تجربه تیم فوتبال صبای قم با اشاره به آخرین بازی صبا تا قبل از بازی هفته ششم با ملوان تصریح کرد: با اینکه صبای قم در بازی با شاهین بوشهر در میان ناباوری و در شرایطی که سوار بر بازی بود از حریف شکست خورد، اما با بداقبالی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و از سه امتیاز محروم شدیم.
وی تاکید کرد: بازگشت بازیکنان مصدوم تیم صبای قم موجب خواهد شد تا کادر فنی برای انتخاب ترکیب دلخواه دستشان بازتر بوده و تیم نیز با انگیزه بازیکنان در دیدار حساس هفته ششم مقابل ملوان انزلی بازی خوبی را به نمایش بگذارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول