اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

صبا در خانه حریفان متفاوت بازی می‌کند‌

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم از ایجاد تغییراتی در تیمش برای دیدار با تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان خبر داد.

صبا در خانه حریفان متفاوت بازی می‌کند‌
سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: نخستین تغییر ما در بازی آینده با تیم ذوب‌آهن اصفهان به احتمال بسیار زیاد استفاده از بازیکنان قدرتی خواهد بود، زیرا در مسابقه با فیروز صفه بیرون از خانه بازی می‌کنیم و شرایط با دیدارهایی که میزبان هستیم کاملا متفاوت است.
وی در ادامه در خصوص عملکرد محمدرضا دهقان دروازه‌بان تیم صبای قم در بازی با پرسپولیس نیز اظهار داشت: دهقان در دیدار با پرسپولیس دو گل دریافت کرد ولی این دروازه‌بان با چند خروج موفق تاثیر زیادی در پیروزی تیم ما مقابل پرسپولیس داشت و در بازی بعدی نیز سنگربان اصلی ما خواهد بود.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم درباره احتمال تغییرات در تیمش بیان داشت: در دیدار با تیم پرسپولیس بازیکنان ما در کارهای دفاعی همچون حمله، بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و به خوبی مقابل تیم مدعی پرسپولیس بازی کردند تا سه امتیاز ارزشمند را در این دیدار را کسب کنیم.
وی یکی از دلایل وجود موفقیت در کارهای دفاعی تیمش در دیدار با پرسپولیس را حضور بازیکنان با تجربه و هماهنگی بین نفرات تیم عنوان کرد و ابراز داشت: سید‌وحید غیاثی و حسین صبوری به عنوان دو باتجربه در ترکیب تیم صبا نقش زیادی در موفقیت‌های ما در مصاف با پرسپولیس داشتند و به خوبی جوانترهای تیم را هدایت کردند.
غیاثی تصریح کرد: شیوه بازی ما در دیدارهای خارج از خانه با بازی‌های خانگی قطعا تفاوت خواهد کرد، در خارج از خانه نگاه ما کسب امتیاز است و برای همین منظور مقابل حریفان از بازیکنان قدرتی خود بیشتر استفاده خواهیم کرد و در صورت لزوم از بازیکنان جوان و سرعتی نیز بهره خواهیم برد.
وی با مروری بر اتفاقات دیدار با پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال تاکید کرد: این دیدار برای صبای قم خاطره‌ای شیرین و یک شب به یاد ماندنی را به دنبال داشت و این مهم را با ارائه بازی بسیار خوب به دست آوردیم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: وقتی بازیکنی مانند علیرضا وفایی می‌تواند در ترکیب اصلی تیم صبا قرار بگیرد و به خوبی ارزش‌های خودش را نشان دهد، به این دلیل است که تمرینات با انگیزه و در بازِی‌های تدارکاتی مطابق خواسته‌های کادر فنی عمل کرده است و همین شرایط را دیگر بازیکنان تیم نیز دارند.
وی ابراز داشت: تا دیدار آینده در هفته دوم لیگ برتر که باید با فیروز صفه اصفهان بازی کنیم، تمرینات را به  صورت منظم و با برنامه پیگیری خواهیم کرد، تا بتوانیم در دیدارهای خارج از خانه این فصل بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.
تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب برتری شش بر دو مقابل تیم پرسپولیس در هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در حال حاضر با کسب سه امتیاز بعد از تیم‌ صنایع گیتی پسند اصفهان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ایستاده است.
صبای قم در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در دیداری خارج از خانه از ساعت 17 و 30 دقیقه دوشنبه چهاردهم شهریور در سالن پیروزی شهر اصفهان به مصاف تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان یکی از سه نماینده این استان در لیگ برتر می‌رود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول