اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا قبل از دیدار ایران و بحرین صورت می‌گیرد؛

مصاف صبای قم با ملوان، مس، فولاد و پرسپولیس

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در چهار هفته متوالی تا قبل از تعطیلی دوباره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم‌های ملوان، مس، فولاد و پرسپولیس می‌رود.

مصاف صبای قم با ملوان، مس، فولاد و پرسپولیس
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که نخستین تعطیلی مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سوم تا شانزدهم شهریور ماه است و دلیل آن حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل و جدال با تیم‌های ملی اندونزی و قطر است، بار دیگر لیگ برتر در مهر ماه نیز تعطیل میشود.
تعطیلی مهر ماه لیگ برتر باز هم به واسطه حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل است و قرار است تیم ملی نیمه مهر ماه سومین مسابقه خود در چارچوب این رقابت‌ها را برابر تیم ملی بحرین برگزار کند.
بر همین اساس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال تا این لحظه تنها برنامه بازی‌های یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در هفته‌های ششم تا نهم را اعلام کرده است تا تیم‌ها برنامه‌ریزی تمرینات و اردوهای آماده‌سازی خود را بر اساس این برنامه انجام دهند.
در این بین برنامه چهار بازی صبای قم در هفته‌های ششم تا نهم از دور رفت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شده است که بر اساس آن صبای قم به ترتیب با تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی، مس سرچشمه کرمان، فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران مسابقه می‌دهد.
رقابت‌های هفته‌های ششم تا نهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از دو بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم‌های ملی فوتبال اندونزی و قطر در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل ادامه خواهد یافت.
در حال حاضر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به همین دلیل تعطیل است و ادامه مسابقات بعد از پایان رقابت‌های تیم ملی پیگیری می‌شود که بر اساس آن صبای قم دو بازی در قم و دو مسابقه دیگر را در کرمان و تهران برابر حریفان به میدان می‌رود.
طبق برنامه سازمان لیگ، در هفته ششم از نیم فصل نخست رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبای قم در دیداری خانگی از ساعت 20 روز جمعه هجدهم شهریور ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی صف‌آرایی می‌کند.
در هفته هفتم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، صبای قم در دیداری خارج از خانه این بار در ورزشگاه شهید بهشتی شهر کرمان از ساعت 18 و 10 دقیقه روز جمعه بیست و پنجم شهریور ماه مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان قرار می‌گیرد.
شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در هشتمین بازی خود از دور رفت لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور، روز یکشنبه سوم مهر ماه با تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم مسابقه می‌دهند.
آخرین بازی تا قبل از دومین تعطیلی لیگ برتر در هفته نهم از نیم فصل نخست لیگ یازدهم فوتبال کشور برگزار می‌شود که طی آن صبای قم صبای قم از ساعت 18و 15 دقیقه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران به میدان می‌رود.
شاگردان عبدالله ویسی در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست بعد از تیم‌های 13 امتیازی استقلال تهران و 12 امتیازی تراکتور سازی تبریز در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایستاده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول