اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌باخت به شاهین را یک اتفاق می‌دانیم

بختیاریزاده: شرایط صبا برای ادامه لیگ مناسب است‌

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: در تعطیلات لیگ برتر شرایط مناسبی برای حضور موفق در ادامه یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دست آورده‌ایم.

بختیاریزاده: شرایط صبا برای ادامه لیگ مناسب است‌
سهراب بختیاری زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هشت روز دیگر تا برگزاری ششمین بازی ما در لیگ یازدهم با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی فرصت باقی است و با تمام توان در این دیدار به میدان خواهیم رفت.
وی عنوان کرد: بعد از چهار روز استراحت از دیدار با شاهین بوشهر، برنامه‌های آماده‌سازی تیم صبای قم با حضور تمام بازیکنان به شکلی منظم و منسجم در حال برگزاری است و کادر فنی نیز در حال حاضر مشغول هماهنگی نفرات تیم هستند.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: ما یکی از معدود تیم‌های حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال هستیم که پیش از آغاز لیگ یازدهم تمرینات خود را به موقع آغاز کردیم و به همین خاطر وضعیت فعلی تیم مناسب و مطلوب است و تیم به هیچ عنوان از نظر جسمانی مشکل خاصی ندارد و قطعا می‌توانیم نتایج امیدوار‌کننده در ادامه لیگ جدید کسب کنیم.
وی اظهار داشت: تمرینات خوبی از دوشنبه گذشته در حال برگزاری است، ضمن اینکه بعد از این دیدار تدارکاتی مناسبی برابر پاس همدان برای محک میزان آمادگی و بهبود شرایط تیم تدارک دیده شده است که تاثیرات زیادی در قرار گرفتن بازیکن در شرایط مسابقه خواهد داشت.
بختیاری زاده عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال صبای قم در چهار دیدار متوالی در هفته‌های ششم تا نهم لیگ برتر فوتبال، بازی‌های سختی پیش رو دارد که این مهم می‌تواند برای ما مفید باشد.
وی یاد آور شد: البته این اتفاق تنها برای تیم فوتبال صبای قم رخ نخواهد داد بلکه شامل تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگا‌های کشور است که باید از هفته ششم مسابقات لیگ برتر بازی‌های سخت و حساسی را برابر حریفان برگزار کنند.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: دیدارهای هفته ششم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز هفدهم شهریور ماه با برگزاری چهار مسابقه آغاز می‌شود ولی صبای قم روز جمعه هجدهم شهریور در قم منتظر حضور تماشاگران خود مقابل ملوان است.
وی خاطرنشان کرد: باخت به شاهین را یک اتفاق می‌دانیم و آن را کاملا فراموش کرده ایم، ضمن اینکه این نتیجه سبب شد تا بازیکنان جوان و با انگیزه ما از این به بعد تمام توان خود را به کار بگیرند تا در ادامه لیگ با قدرت بیشتر به میدان برویم.
مصاف صبا و ملوان در حالی از ساعت 20 روز جمعه هجدهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که تیم ملوان بندر انزلی هفته گذشته نتوانست در خانه خود برابر ذوب آهن اصفهان سه امتیاز را کسب کند اما شاگردان عبدالله ویسی هم در خارج از خانه با چهار گل به شاهین بوشهر باختند تا نخستین شکست این فصل برای آنها ثبت شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول