اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نظرسنجی صورت گرفت؛

رضایت مسافران کرمانی از خدمات مسافربری

خبرگزاری فارس: طی نظرسنجی به عمل آمده از مسافران از مبدا شهر کرمان به اقصی نقاط کشور، نتایج حاصله میزان رضایت کلی مسافران از مجموع 23 شاخص بیان شده، در حد نسبی تعیین شده است.

رضایت مسافران کرمانی از خدمات مسافربری
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان، مسعود جمیلی سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان اظهار داشت: طی نظرسنجی علمی به عمل آمده از مسافران شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری از مبدا شهر کرمان به اقصی نقاط کشور، نتایج حاصله میزان رضایت کلی مسافران از مجموع 23 شاخص بیان شده، در حد نسبی تعیین شده است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از انجام این طرح نظرسنجی بررسی میزان رضایتمندی مردم از ارائه خدمات شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری کرمان به منظور دستیابی به دلایل نارضایتی مسافران بوده است.
جمیلی تصریح کرد: دریافت راهکارهای ارتقا و بهبود سطح کیفی خدمات به مسافران همراه با شناخت آن دسته از خدماتی که موجب جلب رضایت مسافران میشود، از دیگر اهداف این نظرسنجی هستند.
وی افزود: نظرسنجی مزبور طی دوره زمانی شش ماهه انجام و مأموران آمارگیر با اسکان، در فواصل 30 تا 15 کیلومتری انتهای مسیر مستقر شده و پرسش‌نامه مورد نظر را با روش مصاحبه‌ای تکمیل کرده‌اند.
جمیلی بیان داشت: با نگاهی اجمالی به نتایج به دست آمده از اطلاعات استخراج شده به روشنی مشخص می‌شود که میزان رضایت کلی مسافران از مجموع 23 شاخص، رضایت نسبی بوده است.
وی از جمله دلایل عمده نارضایتی مسافران را عدم‌حرکت به موقع اتوبوس و توقف‌های بین راهی برای مسافرگیری دانست و گفت: این اداره کل تلاش خود را در راستای رفع نارضایتیها با برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از توان تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر استان به کار می‌گیرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول