اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری مازندران:

91 درصد از مسافران دوباره به مازندران می‌آیند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: طی نظرسنجی انجام شده توسط ستاد دائمی تسهیلات سفر، 91.5 درصد از مسافران عنوان کرده‌اند بار دیگر به مازندران سفر میکنند.

91 درصد از مسافران دوباره به مازندران می‌آیند
 ‌به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسدالله محمدپور ‌در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: طی نظرسنجی انجام شده توسط ستاد دائمی تسهیلات سفر، 91.5 درصد از مسافران عنوان کرده‌اند بار دیگر به مازندران سفر خواهند کرد.
وی افزود: این موضوع می‌تواند شاخص رضایت‌مندی مسافران از فعالیت دست‌اندرکاران ستاد دائمی تسهیلات سفر باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: آمار فعالیت‌های انجام شده از جمله کاهش تعداد غریق نسبت به مدت مشابه هم نشان از این موضوع دارد.
وی با بیان اینکه در آستانه موج جدیدی از سفرهای تابستانه هستیم، ادامه داد: تا مهر ماه با ترافیک مسافر و گردشگر مواجه خواهیم بود.
محمدپور با اشاره به اینکه تا اینجای کار نشان از توفیق نسبی فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر است، خاطرنشان کرد: این دستاورد حاصل تلاش همه دستگاه‌ها و به ویژه اصحاب رسانه است.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این نشست، اظهار داشت: برای دستیابی به تدوین برنامه‌های فرهنگی در سطح طرح‌های سالم سازی، اقدامات مناسبی انجام شده است.
عین‌الله فلاح بیان داشت: اجرای طرح قرآن بخوانید جایزه بگیرید، اهدای کتاب، تبلیغات محیطی، برگزاری نمایشگاه کتاب در طرح‌های سالم سازی دریا که مورد استقبال مسافران قرار گرفت، اجرای نمایش مذهبی، مسابقات و سرگرمی‌های مختلف و آماده‌سازی و تجهیز نمازخانه‌ها و برپایی نماز جماعت از جمله برنامه‌های فرهنگی اجرایی در طرح‌های دریا است.
وی خاطرنشان کرد: از زمانی که استانداری متولی طرح دریا در مازندران شده توفیق‌های خوبی داشته‌ایم و نمونه آن هم کاهش 20 درصدی تعداد غریق نسبت به سال گذشته است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول