اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

جابه‌جایی بیش از 3 میلیون مسافر در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، 3 میلیون و 729 هزار و 95 مسافر از طریق پایانه‌ها‌ی مسافربری بین شهری کرمانشاه جا‌به‌جا شده‌اند.

جابه‌جایی بیش از 3 میلیون مسافر در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه‌ِ، مدیر‌عامل سازمان پایانه‌ها‌ی مسافربری شهرداری کرمانشاه گفت‌: این تعداد مسافر از طریق پایانه‌ها‌ی مسافربری شهید کاویانی، شهید کشوری و راه کربلا توسط اتوبوس‌، مینیبوس و سواری بین شهری جابه‌جا شده‌اند.
سید هادی میر‌معینی افزود: در این مدت یک میلیون و 721 هزار و 702 مسافر به این پایانه‌ها وارد و همچنین 207 هزار و 393 مسافر از این پایانه‌ها به مقصد سایر نقاط کشور خارج شده‌اند.
وی با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال‌، 277 هزار و 788 مورد سرویس رفت و برگشت توسط ناوگان مسافربری صورت گرفته است، خاطر‌نشان کرد: از این تعداد 149 هزار و 300 سرویس از کرمانشاه خارج و 128 هزار و 488 سرویس به پایانه‌ها وارد شده است.
مدیر‌عامل سازمان پایانه‌ها ی مسافربری شهرداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران، این سازمان اقدام به مرمت و بهسازی امکانات رفاهی موجود در پایانه‌ها کرده است.
میر‌معینی به احداث پارک محلی در پایانه شهید کاویانی اشاره کرد و افزود‌: این پارک به مساحت 2/1 هکتار در ضلع شمالی این پایانه با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری احداث شده که به امکاناتی از قبیل ست وسایل بازی کودکان و وسایل ورزشی و حرکت درمانی، مبلمان، فضای سبز و نیز دو زمین خاکی برای فوتبال و والیبال مجهز است که بخش اعظم این طرح به اتمام رسیده است.
وی در پایان با قدردانی از تعامل دو ‌سویه شهروندان خاطر‌نشان کرد: همشهریان گرامی و مسافران انتقادات و پیشنهادهای خود را برای هرچه بهتر شدن فضای پایانه‌ها ی بین شهری کرمانشاه با سامانه 137 شهرداری در میان بگذارند.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول