اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 2 میلیارد ریال اعتبار اولیه صورت می‌گیرد؛

بازسازی ساختمان فرسوده مرکز بهداشتی و درمانی مهربان

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان گفت: عملیات اجرایی نوسازی ساختمان قدیمی و فرسوده مرکز بهداشتی و درمانی مهربان با بیش از 42 سال قدمت با 2 میلیارد ریال اعتبار اولیه امسال آغاز میشود.

بازسازی ساختمان فرسوده مرکز بهداشتی و درمانی مهربان
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ابراهیم فریادخواه ظهر امروز در اجتماع  بزرگ اهالی مهربان در مسجد جامع این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران به خیال باطل خویش با حربه ترور در صدد برآمدند تا این نظام مقدس را به بن‌بست کشانده و ملت شریف ایران را از دستیابی به اهداف خود بازدارند، اما نقشه‌های شوم آنان با درایت دست اندرکاران نظام و همراهی قاطع ملت نقش بر آب شد.
بخشدار مهربان با تاکید بر این مطلب که خون شهیدان رجایی و باهنر موجب تثبیت انقلاب و نظام شد، تصریح کرد: امروز با گذشت بیش از 32 سال از عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های دشمنان علیه نظام ‌کارآمد نبوده و هر روز بر قدرت و صلابت انقلاب شکوهمند اسلامی افزوده می‌شود و با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و عملکرد تحسین برانگیز دولت خدمتگزار و حضور بی‌نظیر مردم در صحنه این نظام با افتخار به مسیر خود ادامه می‌دهد.
فریادخواه از هفته دولت به عنوان بهترین فرصت برای معرفی خدمات چشمگیر دولت یاد کرد و افزود: مجموعه خدمات دولت که همواره مورد تایید رهبر معظم انقلاب و بزرگان نظام است، ایران عزیز را در مسیر پیشرفت و اعتلا قرار داده و آینده‌ای روشن برای کشور ترسیم کرده است.
بخشدار مهربان در ادامه به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در بخش مهربان اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات صورت گرفته توسط  دولت در منطقه مهربان مرهون عنایات ویژه دولت نهم و دهم و در  کنار آن‌ تلاش شبانه‌روزی مسئولان و مدیران بخش مهربان است و بخشداری به عنوان نماینده دولت در منطقه بستر و زمینه لازم را برای به نتیجه رساندن این خدمات فراهم کرده است و در واقع بخشداری پل ارتباطی بین مجموعه مدیران شهرستانی و استان و مسئولان و مدیران بخش مهربان است و در هر جایی که در اجرای پروژه‌ای مسئله و مشکلی شود بخشداری با نظارت و تدابیر خویش، در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم گام به میدان گذاشته و تلاش کرده با ایجاد تعامل و هماهنگی بین ادارات سرعت خدمت‌رسانی بیشتر شود.
فریادخواه تصریح کرد: بیان نکات قوت نباید موجب ایجاد مغروریت و یادآوری و تذکر نکات ضعف نباید باعث ناامیدی شود، بلکه باید تلاش شود نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شده و نقاط قوت نیز به نحو شایسته تقویت شود.
بخشدار مهربان در ادامه به بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی در منطقه مهربان پرداخت و اظهار داشت: اداره‌ آموزش و پرورش منطقه مهربان در یک سال گذشته از هفته دولت سال 89 تا هفته دولت سال 90 در زمینه احداث سالن ورزشی، تعمیرات تابستانی مدارس و فضاهای آموزشی و همچنین تامین هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستایی بیش از 11 میلیارد و 20 میلیون  ریال هزینه کرده است.
فریادخواه افزود: احداث مدرسه شش کلاسه در شهر شربیان، احداث مدرسه شش کلاسه در روستای آلان، احداث مدرسه سه کلاسه در روستای کهدولان و احداث مدرسه یک کلاسه در روستای کلجه در کنار احداث سالن ورزشی در دبیرستان‌الزهرا (س) ‌از جمله اقدامات عمرانی در بخش آموزشی و ورزشی بوده است، ضمن‌ آنکه در کنار آن برای تامین هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستایی اعتبار لازم توسط ادراه ‌آموزش و پرورش منطقه مهربان تامین و هزینه شده است. 
بخشدار مهربان از بهره‌برداری از یک سالن ورزشی همزمان با هفته دولت در روستای قیصریه از توابع بخش مهربان خبر داد و عنوان کرد: برای احداث سالن ورزشی مدرن و مجهز روستای قیصریه متناسب با استانداردهای ورزشی و قابلیت استفاده برای تیم‌های رشته‌های ورزشی توپی در زیربنایی به مساحت یک هزار و 400 متر‌مربع در مجموع 5 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است و این سالن در مدت زمان شش ماه به بهره‌برداری رسیده که در نوع خود بینظیر است.
فریادخواه در ادامه به اقدامات صورت گرفته در بخش بهداست و درمان اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته علاوه بر نوسازی آمبولانس مرکز بهداشت و درمان شبانه و روزی مهربان با یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه، اقدامات و پیگیریهای لازم برای نوسازی ساختمان قدیمی مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی مهربان با حمایت فرمانداری شهرستان سراب به عمل آمده است.
بخشدار مهربان بیان کرد: با پیگیریهای صورت گرفته توسط مجموعه مدیریتی شهرستان سراب و بخش مهربان و همکاریهای مناسب دانشگاه علوم پزشکی تبریز، عملیات اجرایی نوسازی ساختمان قدیمی و فرسوده مرکز بهداشتی و درمانی مهربان با بیش از 42 سال قدمت با 2 میلیارد ریال‌ اعتبار اولیه در سال ‌جاری آغاز میشود.
فریادخواه به اقدامات عمرانی مناسب صورت گرفته در زمینه عمران و توسعه روستاها اشاره کرد و افزود: علاوه بر بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای روستای قیصریه با 5 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه، دهیاریهای بخش مهربان در یک سال گذشته در زمینه احداث ساختمان اداری برای دهیاری، احداث غسالخانه، احداث آبرو و اجرای جدول و کانال سنگی در مجموع بیش از 9 میلیارد و 560 میلیون ریال هزینه کرده‌اند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول