اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبر داد:

بازسازی 106 خانه بهداشت فرسوده در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: در راستای اجرای نهضت ساخت خانه‌های بهداشت که نردبان نخست سلامت هستند، 106 خانه بهداشت فرسوده در استان فارس بازسازی می‌شود.

بازسازی 106 خانه بهداشت فرسوده در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌اکبر رامجردی یکشنبه ‌شب در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پایگاه اورژانس 115 و دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) اظهار داشت: پس از گذشت سه سال از تشکیل نهضت ساخت پایگاه اورژانس در فارس، سی‌امین پایگاه اورژانس در این استان به بهره‌برداری رسید.
رامجردی خاطرنشان کرد: مجمع خیرین تامین سلامت فارس درصورت تامین زمین از سوی شهرداری این توان را دارد که اقدام به احداث پایگاه‌های جدید اورژانس با بهره‌گیری از استاندارد جهانی کند.
وی تصریح کرد: خیران تامین سلامت می‌توانند در صورت تمایل در احداث و بازسازی خانه‌های بهداشت فرسوده با پرداخت هزینه هر خانه 700 میلیون ریال در این امر خیر مشارکت داشته باشند.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس اضافه کرد: خیران برای مشارکت در احداث پایگاه‌های اورژانس میتوانند با شماره تلفن 2359400 تماس بگیرند.
مدیر بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز نیز طی سخنانی بیان کرد: نیت خالصانه خیران، برخورداری از تجهیزات کامل و پیشرفته و حضور فعال متخصصان حاذق و دلسوز و تخفیف ویژه برای مستمندان و محرومان برای درمان از اهداف مهم بیمارستان قلب الزهرا است.
حمید قاضی‌پور خاطرنشان کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) در نظر دارد در سال جاری با مساعدت و مشارکت خیران اقدام به راه‌اندازی اتاق عمل جراحی قلب بخش «آی‌سی‌یو»، اتفاقات و اسکرین اطفال کند.
وی اضافه کرد: برای نخستین بار در مهر ماه سال جاری عمل قلب باز در بیمارستان قلب الزهرا انجام می‌گیرد.
مدیر بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز اظهار داشت: اتاق‌های عمل جراحی قلب آخرین کمبود زنجیره خدمات این بیمارستان با توجه به مهیا بودن ساختمان چهار اتاقه عمل قلب و ریکاوری و دو بخش «آی‌سی‌یو» بوده که نیاز به تجهیز دارد و با راه‌اندازی اتاق عمل تمام خدمات قلبی در این بیمارستان با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول