اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 680 میلیون ریال اعتبار؛

2 پروژه شهرداری لیسار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت، دو پروژه شهرداری لیسار به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

2 پروژه شهرداری لیسار افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، فرماندار این شهرستان ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات اداره‌های مختلف در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها به مردم است.
رضا دوست‌جلالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهدای دولت اسوه و نماد خدمتگزاری به مردم هستند.
وی با بیان اینکه شهدای دولت تجلی صبر، استقامت، ظلم‌ستیزی و ساده‌زیستی هستند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی از هر فرصتی برای ضربه به عقاید دینی و راه‌اندازی خط نفاق بهره میبرند، هفته دولت فرصتی مغتنم برای تبیین توطئه‌های شوم استکبار جهانی است.
این مسئول تصریح کرد: مدیران اداره‌ها و نهادها برای پیشرفت همه‌جانبه فعالیت‌ها و برنامه‌های نوین خود را سازماندهی کرده و برای توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلامی و اشاعه تعالیم قرآنی در جامعه تلاش میکنند.
وی اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات قابل توجهی در تالش انجام داده‌اند به طوری که در این مدت اعتبارات عمرانی تالش رشد چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشته است.
دوست‌جلالی افزود: امسال حدود 9 میلیارد تومان اعتبارات دولتی برای پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، ورزشی و کشاورزی اختصاص یافته است ضمن اینکه میلیاردها تومان اعتبار ملی نیز برای زیرساخت‌های تالش تخصیص داده شد. 
وی با اشاره به خدمات موثر دولت‌های نهم و دهم در مناطق محروم به‌ویژه نقاط روستایی و شهری تالش اذعان داشت: هدف تمام فعالیت‌ها باید احیای تفکر دینی، ارزشی و تبیین احکام و اخلاق قرآنی در جامعه اسلامی باشد. 
شهردار لیسار نیز در این مراسم گفت: تمام تلاش کارکنان و مدیران شهرداری حویق برای توسعه زیرساخت‌های این شهر است. 
بهنام ابراهیم‌زاده با تبریک هفته دولت افزود: شهر لیسار در کمتر از 20 کیلومتری مرکز شهرستان تالش قرار دارد و با توجه به جدیدالتاسیس بودن، نیازمند توجه ويِژه مسئولان است.
وی بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی فوتسال و آسفالت خیابان 13 آبان با اعتبار 680 میلیون ریال را از جمله طرح‌های عمرانی افتتاحی در هفته دولت اعلام کرد.
این مسئول با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهر لیسار یادآور شد: وجود دریا، جلگه، جنگل و کوهستان موقعیت این شهر را در مسیر جاده ترانزیتی تالش به آستارا در زمینه گردشگرپذیری ارتقا داده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول