اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مسئولان توجه جدی به جنگ نرم ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مسئولان ما خیلی به بحث جنگ نرم توجه ندارند.

مسئولان توجه جدی به جنگ نرم ندارند
حجت‌الاسلام علیاکبر حاجی عزیزخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: به نظر من مسئولان ما خیلی به بحث جنگ نرم توجه ندارند، البته گاهی بحث جنگ نرم را به زبان آورده ولی در عمل اقدامی برای مقابله صورت نمیگیرد.
وی ادامه داد: دشمن در زمینه سیاسی، اعتقادی، رفتاری و دینی به صورت نرم کار میکند و در واقع جنگ نرم در این حوزه‌ها دیده میشود، نحله‌های انحرافی هر روز زیاد میشود ولی توجهی نمیشود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: تغییر رفتار جوانان به شکل‌های مختلف مورد توجه نیست و از آن طرف به بودجه‌های فرهنگی به موازات بودجه‌های سخت‌افزاری و صنعت و به بحث اعتقادات دینی توجه نمیشود.
وی عنوان کرد: برای مقابله با جنگ نرم باید به خودمان بازگردیم، به داشته‌ها، اعتقاداتمان و میراث فرهنگی خود برگردیم، باید به هویت اصلی خود توجه کنیم که این موارد برای مقابله با جنگ نرم یک بحث ضروری است.
عزیزخانی تأکید کرد: دشمنان اسلام در جنگ نرم به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود هستند بنابراین باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار بود و با برنامه‌ریزی مناسب و توجه جدی به اعتقادات در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاد.
وی با اشاره به اقدامات مختلف صورت گرفته در مقابله با نحله‌های انحرافی تصریح کرد: در خصوص مقابله با نحله‌های انحرافی با حضور افراد تأثیرگذار، کارگاه‌های آموزشی و اردوهای آموزشی را برگزار میکنیم که در سال جاری هم اردو و کارگاه اموزشی در خصوص آشنایی با نحله‌های انحرافی برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها در سراسر استان صورت میگیرد تا جوانان ما هرچه بیشتر با نحله‌های انحرافی آشنا شوند و حساسیت بیشتری را در مسائل اینگونه داشته باشند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول