«آتش‌بس» به‌نفع ایران شد یا آمریکا؟

۸ MB
برای دیدن ویدیوهای بعدی ‎‎@Multimedia را دنبال کنید.#اسرائیل #آمریکا #ترامپ #نتانیاهو #جنگ_رمضان #مقاومت #ایران
23:46 - 31 فروردین 1405
ویدئو

28 واکنش
97٫5k بازدید



84 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌فرزند ایران‌
@FarzandIrann1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
ایران،میخواستن 72 ساعت تمومش کنن😂

@zolfagar1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تمدید اتش بس زیانبار تر از جنگ هست اینو خواهید دید . از طریق جنگ اقتصادی و نفوذی هاشون مثل دفعه قبل ملت رو دشمن حکومت می‌کنن . نباید بزاریم اونا تجدید قوا کنن و ما تضعیف بشیم .

@Ali_Sotoude1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تا قبل از آغاز جنگ بعدی جواب این سوال مشخص نیست

تصویر نمایه‌ی ‌زیبا‌
@user1776694524141 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
بازم پیروزی. بابا به به. بابا به به همش پیروزی

تصویر نمایه‌ی ‌حامد‌
@hamed_am1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
ان شا الله ما مأمور به وظیفه ایم، چه جنگ باشد چه آتش بس.بنظرم این آتش بس همانند همان داستان معروف موسی و خضر در سوره کهف است.خداوند مقدراتی در این مساله قرار داده که امثال من قادر به فهم آن نیستیم، اما کار دشمن را یکسره می کند.❤️❤️❤️

@M_ghorbani1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
دکترین حضرات: از این ستون به اون ستون فرجی ست برسونیم به جام جهانی جنگو فرسایشی کنیم بحران انرژی بوجود بیاریم برسونیم به انتخابات میان دوره ای از دموکرات ها کمک بگیریم و....

تصویر نمایه‌ی ‌سید مجتبی حسینی موسوی‌
@smhmousawi1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
ام بی قالیباف سردلر،فرمانده خلبانشاگرد خلف مکتب خامنه ای و فرزند سیاسی ویانشالله بزودی با پیروزی در جنگ و مذاکرات کام ملت ایران را شیرین خواهد کرد!

@user17091005417246143021 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
چه جنگ و چه آتش‌بس هردو به نفع ایران است!

تصویر نمایه‌ی ‌سید محمد رضا احمدی‌
@MRAhmady1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
ادامه آتش بس به اتحاد ضربه میزنه، صلح پایدار به درد میخوره نه آتش بسی که هر آن امکان نقضش هست. مگر اینکه میدان به زمانی برای آمادگی متفاوت نیاز داشته باشه.

تصویر نمایه‌ی ‌شهروند ایران‌
@Shahrvand_e_iran1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌شهروند ایران‌
شهروند ایران

@Shahrvand_e_iran  •  1 اردیبهشت 1405

فرصت محدود آمریکا برای شکست محاصره دریایی و آزادسازی کشتی باری توسکا قبل از اتمام آتش بس

نمایش گزارش


@nn4821 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
به نفع هیچکس. دو هفته هست نه جنگ نه طلح بلاتکلیف. قیمت نفتم که اهرم فشار ما بود بین ۹۰ تا ۱۰۰ ثابت مانده

@regular_person1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
سلام بر اينترنت طبقاتی که رسمی شد

تصویر نمایه‌ی ‌داداش‌
@Abcdefghijklmnopqrstuwxyz1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
یک طرفه نگاه کردی به این قضیه

تصویر نمایه‌ی ‌مانع بی‌جا توقف کسب است‌
@Bacheporro1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
بازنده مردم ایرانند که فقر سفره هاشونو با تصمیمات غلط مسئولین پوچ کرده!

تصویر نمایه‌ی ‌Anonymous‌
@Anonymous20271 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
فعلا همچی بنفع کانفیگ فروشه!

@Chester1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
فقط اسرائیل با توافق مخالفه. این یعنی بعضی از مسئولین و مردم خواسته و ناخواسته مزدور اسرائیل هستن.

تصویر نمایه‌ی ‌مسعود ایرانی‌
@Bipbip1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
هموطنا... حتی اگه نظرمونو نبینن؛ نظر شما کدومه؟https://farsnews.ir/Bipbip/1776608960589950709
تصویر نمایه‌ی ‌مسعود ایرانی‌
مسعود ایرانی

@Bipbip  •  30 فروردین 1405

سوال

به کدام سو می رویم؟

کمتر پیش اومده ایران در برهه ای چنین سرنوشت ساز قرار گرفته باشه. حداقل اینکه بعد از انقلاب اسلامی، این مهمترین سالیه که در پیش داریم. ورای جنگ؛ در بعد سیاسی- اقتصادی چند مسیر پیش رو داریم: ۱. تغییر رویکرد به اقتصاد مبتنی بر روابط با غرب ۲. ادامه سیاست دو دهه اخیر و متصل موندن به مدار شرق ۳. اقتصاد آزاد بدون وضع محدودیت شرقی و غربی. واضحه که ما در دهکده جهانی زندگی میکنیم و بدون ارتباط با سایر کشورها؛ خودمون رو منزوی کرده و هر روز بیشتر از قافله توسعه عقب میفتیم. نظر مردم نسبت به این سه مسیر چیه؟ شرق... غرب... یا هردو؟

0
100
گزارش از مطالبه

@user1768763986461 اردیبهشت 1405
تصویر نمایه‌ی ‌امیرحسین نیکوسخن‌
امیرحسین نیکوسخن

@judsport  •  31 فروردین 1405

نایک و تصویر شیطان روی کاپ جام جهانی!

اولین جام قهرمانی، جام جهانی فوتبال که "ژول ریمه" نام داشت، تصویری از زنی را نشان می‌دهد که جسمی را روی سر خود نگه داشته است. در گزارش رسمی وبسایت فیفا آمده است که این زن "نایک" نام دارد. همان الهه شیطانی یونان باستان!#آمریکا #ترامپ #جام_جهانی #اسرائیل #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_ال…
نمایش بیشتر

نمایش گزارش


@Iranhomeland1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
اتش بس موقت بعدی ینی همچنان زندگی ها پا در هواامریکا که پایند نیستمیزنهما بزنیم میگن نقض کردینیا اتش بس دائمی یا بیان بجنگن اگه مرد میدون جنگن