ایران،میخواستن 72 ساعت تمومش کنن😂
@zolfagar1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وتمدید اتش بس زیانبار تر از جنگ هست اینو خواهید دید . از طریق جنگ اقتصادی و نفوذی هاشون مثل دفعه قبل ملت رو دشمن حکومت میکنن . نباید بزاریم اونا تجدید قوا کنن و ما تضعیف بشیم .
@hamed_am1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وان شا الله ما مأمور به وظیفه ایم، چه جنگ باشد چه آتش بس.بنظرم این آتش بس همانند همان داستان معروف موسی و خضر در سوره کهف است.خداوند مقدراتی در این مساله قرار داده که امثال من قادر به فهم آن نیستیم، اما کار دشمن را یکسره می کند.❤️❤️❤️
@M_ghorbani1 اردیبهشت 1405در پاسخ به ودکترین حضرات: از این ستون به اون ستون فرجی ست برسونیم به جام جهانی جنگو فرسایشی کنیم بحران انرژی بوجود بیاریم برسونیم به انتخابات میان دوره ای از دموکرات ها کمک بگیریم و....
@smhmousawi1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وام بی قالیباف سردلر،فرمانده خلبانشاگرد خلف مکتب خامنه ای و فرزند سیاسی ویانشالله بزودی با پیروزی در جنگ و مذاکرات کام ملت ایران را شیرین خواهد کرد!
@MRAhmady1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وادامه آتش بس به اتحاد ضربه میزنه، صلح پایدار به درد میخوره نه آتش بسی که هر آن امکان نقضش هست. مگر اینکه میدان به زمانی برای آمادگی متفاوت نیاز داشته باشه.
@Shahrvand_e_iran1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وفرصت محدود آمریکا برای شکست محاصره دریایی و آزادسازی کشتی باری توسکا قبل از اتمام آتش بسنمایش گزارش
@nn4821 اردیبهشت 1405در پاسخ به وبه نفع هیچکس. دو هفته هست نه جنگ نه طلح بلاتکلیف. قیمت نفتم که اهرم فشار ما بود بین ۹۰ تا ۱۰۰ ثابت مانده
@Bacheporro1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وبازنده مردم ایرانند که فقر سفره هاشونو با تصمیمات غلط مسئولین پوچ کرده!
@Chester1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وفقط اسرائیل با توافق مخالفه. این یعنی بعضی از مسئولین و مردم خواسته و ناخواسته مزدور اسرائیل هستن.
@Bipbip1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وهموطنا... حتی اگه نظرمونو نبینن؛ نظر شما کدومه؟https://farsnews.ir/Bipbip/1776608960589950709سوالبه کدام سو می رویم؟
کمتر پیش اومده ایران در برهه ای چنین سرنوشت ساز قرار گرفته باشه. حداقل اینکه بعد از انقلاب اسلامی، این مهمترین سالیه که در پیش داریم. ورای جنگ؛ در بعد سیاسی- اقتصادی چند مسیر پیش رو داریم: ۱. تغییر رویکرد به اقتصاد مبتنی بر روابط با غرب ۲. ادامه سیاست دو دهه اخیر و متصل موندن به مدار شرق ۳. اقتصاد آزاد بدون وضع محدودیت شرقی و غربی. واضحه که ما در دهکده جهانی زندگی میکنیم و بدون ارتباط با سایر کشورها؛ خودمون رو منزوی کرده و هر روز بیشتر از قافله توسعه عقب میفتیم. نظر مردم نسبت به این سه مسیر چیه؟ شرق... غرب... یا هردو؟
0100گزارش از مطالبه
@user1768763986461 اردیبهشت 1405در پاسخ به وونایک و تصویر شیطان روی کاپ جام جهانی!
اولین جام قهرمانی، جام جهانی فوتبال که "ژول ریمه" نام داشت، تصویری از زنی را نشان میدهد که جسمی را روی سر خود نگه داشته است. در گزارش رسمی وبسایت فیفا آمده است که این زن "نایک" نام دارد. همان الهه شیطانی یونان باستان!#آمریکا #ترامپ #جام_جهانی #اسرائیل #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_ال…نمایش بیشترنمایش گزارش
@Iranhomeland1 اردیبهشت 1405در پاسخ به واتش بس موقت بعدی ینی همچنان زندگی ها پا در هواامریکا که پایند نیستمیزنهما بزنیم میگن نقض کردینیا اتش بس دائمی یا بیان بجنگن اگه مرد میدون جنگن