31 فروردین 1405

«آتش‌بس» به‌نفع ایران شد یا آمریکا؟

۸ MB
دکترین حضرات: از این ستون به اون ستون فرجی ست برسونیم به جام جهانی جنگو فرسایشی کنیم بحران انرژی بوجود بیاریم برسونیم به انتخابات میان دوره ای از دموکرات ها کمک بگیریم و....
00:50 - 1 اردیبهشت 1405

67 واکنش
12٫1k بازدید



3 پاسخ

@Idk13131 اردیبهشت 1405
مشکل اینه در جنگ فرسایشی تورم سه رقمی میشه، سه بار پشت سر هم در یک سال قیمت اجناس 30% گرون شه، در پایان سال در مجموع 300% گرون شده. در جنگ فرسایشی خودمون هم نابود می کنند....

تصویر نمایه‌ی ‌محمدامین رضاوند‌
@Aminmo9941 اردیبهشت 1405
دکترین شما چیه بفرمایید استفاده کنیم ؟

@Seydreza1 اردیبهشت 1405
دکترین آمریکا رو با ایران اشتباه نگرفتی؟ دکترین ما جنگ نامتقارن مبتنی بر تاب آوری است نه فرسایشی مبتنی بر فرسوده کردن دشمن تا حد فروپاشی با وارد کردن ضربات نظامی مستمر. جنگ ایران و عراق نمونه جنگ فرسایشی بود! جنگ نامتقارن پارتیزانی و فرسایشی جنگ کلاسیکه. خودمونی اینکه به مرگ میگیری، به تب راضی بشن