«آتشبس» بهنفع ایران شد یا آمریکا؟
۸ MB
@Idk13131 اردیبهشت 1405در پاسخ به وومشکل اینه در جنگ فرسایشی تورم سه رقمی میشه، سه بار پشت سر هم در یک سال قیمت اجناس 30% گرون شه، در پایان سال در مجموع 300% گرون شده. در جنگ فرسایشی خودمون هم نابود می کنند....
@Seydreza1 اردیبهشت 1405در پاسخ به وودکترین آمریکا رو با ایران اشتباه نگرفتی؟ دکترین ما جنگ نامتقارن مبتنی بر تاب آوری است نه فرسایشی مبتنی بر فرسوده کردن دشمن تا حد فروپاشی با وارد کردن ضربات نظامی مستمر. جنگ ایران و عراق نمونه جنگ فرسایشی بود! جنگ نامتقارن پارتیزانی و فرسایشی جنگ کلاسیکه. خودمونی اینکه به مرگ میگیری، به تب راضی بشن