31 فروردین 1405

«آتش‌بس» به‌نفع ایران شد یا آمریکا؟

۸ MB
ان شا الله ما مأمور به وظیفه ایم، چه جنگ باشد چه آتش بس.بنظرم این آتش بس همانند همان داستان معروف موسی و خضر در سوره کهف است.خداوند مقدراتی در این مساله قرار داده که امثال من قادر به فهم آن نیستیم، اما کار دشمن را یکسره می کند.❤️❤️❤️
00:49 - 1 اردیبهشت 1405

39 واکنش
12k بازدید



1 پاسخ