علیرضا محمدی محمدی
@alirezamohammadi
31 فروردین 1405
«آتشبس» بهنفع ایران شد یا آمریکا؟
01:14
۸ MB
18
10
84
0
97٫5k
حامد
@hamed_am
ان شا الله ما مأمور به وظیفه ایم، چه جنگ باشد چه آتش بس.
بنظرم این آتش بس همانند همان داستان معروف موسی و خضر در سوره کهف است.
خداوند مقدراتی در این مساله قرار داده که امثال من قادر به فهم آن نیستیم، اما کار دشمن را یکسره می کند.
❤️
❤️
❤️
00:49 - 1 اردیبهشت 1405
39
واکنش
12k
بازدید
در پاسخ به
@hamed_am
و
@Multimedia
و
@alirezamohammadi
1
پاسخ
قدیمیترین