«آتشبس» بهنفع ایران شد یا آمریکا؟
۸ MB
@MOHAA1101 اردیبهشت 1405در پاسخ به ووانقدر راحت به این مردم که ۵۰ روزه پوستشون کنده شده تهمت نزنید.شرافت داشته باشید.این مردم هر توافقی رو نمیخوان. از باشرفیشون،توافق به نفع ایران رو میخوان.حالا اینکه هر توافقی رو نه صهیون قبول داره نه خیلی از مردم،دلیل بر یکی بودن نیست.خائن اونیه که حلقه رو تنگ میکنه تا فقط امثال خودش در حلقه باشن