هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به تهران بازگشت

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست محمدباقر قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست محمدباقر قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.
در این سفر که طبق گفته اسماعیل بقایی سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده اصلی ترین هدف آن پیگیری اجرای تعهدات طرف آمریکایی در تفاهم اسلام‌آباد بود، در گفت‌وگوهای صریح و فشرده با میانجیگران پاکستانی و قطری، محورهای معطل مانده تفاهم بویژه توقف جنگ در تمامی جبهه از جمله لبنان و نیز آزادسازی اموال بلوکه شده کشورمان، مورد بررسی و مطالبه قرار گرفت.
در پایان این نشست که در هتل بورگن اشتوک سوئیس جریان داشت، دو کشور میانجی با صدور بیانیه‌ای نتایج گفت‌وگوها را تشریح کردند که مهمترین محورهای آن تاکید مجدد بر برسمیت شناختن مدیریت ایرانی تنگه هرمز و پذیرش ایران به عنوان عضو واحد مدیریت منازعه در لبنان بود.
پایان پیام/#مذاکره
17:45 - 1 تیر 1405
سیاست

1 بازنشر3 واکنش
21٫7k بازدید



54 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌UltraMaxProPlus‌
@UltraMaxProPlus1 ساعت پیش
دست از پا درازترمبادا از رو برین هاباز هفته‌ی بعد بدو بدو مذاکره فلان کشور و با فلان واسطه‌های شیطان صفت۲۵ سال عمر این ملت رو با هر هفته مذاکره و خاله‌بازی تباه کردین و تهش هم شد تبدیل دلار ۷۰ ریال به ۱۸۰ هزار تومن و تورم و جنگ و کشتار و بی‌آبرویییک ۲۵ سال دیگه هم هر هفته همین بازی رو تکرار کنین

تصویر نمایه‌ی ‌دیده بان‌
@Didebun1 ساعت پیش
برگشتن ببینن امکان دادن موشکی مثل هسته ایی و تنگه وجود داره یا نه

@Meghdadioun1 ساعت پیش
در پاسخ به
شرم بر شما

تصویر نمایه‌ی ‌یامهدی ادرکنی‌
@user1768320904361 ساعت پیش
در پاسخ به
وقتی آمریکا، حکام عرب، اروپا و اصلاح‌طلبانِ براندازِ ۸۸ از توافق ایران و ترامپ راضی هستن باید شک کنی به قضیه!چون فصل مشترک تمامی این کشورها و افراد در یک چیزه: همه مخالف ایرانی قوی و مستقل هستند!باشد که عده‌ای رستگار شوندو من الله توفیق#یا_لثارات_الخامنه‌ای#انتقام #عزل_پزشکیان_عراقچی #اعدام_…نمایش بیشتر

@user1781877916431 ساعت پیش
در پاسخ به
خدا خبر دارهاگه به نفع مردم کار کردید خدا میدونه و بالعکسقضاوت نمیتونیم کنیمخدا آگاهه

تصویر نمایه‌ی ‌۳زار پورحسین‌
@S3zar1 ساعت پیش
جالبه وزارت خزانه داری آمریکا 60 روز معافیت تحریمی برای نفت ایران اعلام کرده (به ازای بازرسی بازرسان آژانس از تاسیسات هسته ای)، همزمان اسرائیل هم گفته دست از حمله به لبنان بر نمی داره و حتی ممکنه به بیروت نیر حمله کند.. مثل اینکه مذاکره کنندگان لبنان را به فروش نفت فروختند !!!

تصویر نمایه‌ی ‌فاتح‌
@yamahdi_313_611 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فاتح‌
فاتح

@yamahdi_313_61  •  1 ساعت پیش

باز هم حیله آبنبات چوبی!

خوش‌چشم، کارشناس صداوسیما: آمریکا ۱۰۰ آب‌نبات جلوی تیم مذاکره کننده ایرانی انداخته است تا مروارید ایران که تنگه هرمز است را از آن‌ها بگیرد!
۵ MB

@alishun1 ساعت پیش
در پاسخ به
اونطور که شما گفتید ما رفتیم برای پیگیری تعهدات امریکایی ها اون چیزی که امریکایی ها گفتن این بود که رفتیم واسه گزارش کار از تعهداتی که عملیاتی کردیم :)))

@user17091012312320016441 ساعت پیش
در پاسخ به
ک

@user1709101231232001644  •  1 روز پیش

سوال

مذاکرات و فتوا رهبر شهید

سلام چرا با وجود تهدیدات حمله اتمی دشمن و نگرانی که به قول پسر آقای رئیس جمهور مقامات از حمله اتمی نگران بودند حاضرند به جای ساخت بمب اتم تن به رقیق‌سازی اورانیوم بدهند با اینکه می دانند تهدیدات اتمی بعد از رقیق سازی وجود داره و براشون نگرانی میاره؟ با ساخت بمب دیگر نگران حمله اتمی نيستند. فتوا رهبر شهید ثانویه بوده و سالی که رهبر شهید حرام اعلام کردن با امسال کاملا فرق دارد . احکام ثانویه با توجه به شرایط تغییر می کنند و چیز عجيبی نیست . اگر بمب اتم اسرائیل به ایران اصابت کرد و مردم ایران تبخیر شدند، تکلیف چیست؟! چکار کنیم که به ایران حمله اتمی نشود؟! قواعد فقهی این موضوع را توضیح دهید. با تشکر

کمسیون امنیت ملی، مجلس، دولت، رئیس جمهور، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله سید مجتبی خامنه ای، سپاه و ارتش

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا براتی‌
@Zamen581 ساعت پیش
در پاسخ به
من مخالف مذاکرات پی در پی نیستم بشرطی که منم با خودشون ببرندبهر حال مگه بده هتل هشت ستاره و پرواز اختصاصی و ...

@user1775653425851 ساعت پیش
توافق‌نامه رو یک بچه بخونه میفهمه چه خسارت غیرقابل جبرانی به کشور وارد شدهمرد حسابی تنگه هرمز که جز سرزمین ایران هست را چرا کشورهای دیگه عرب را در اون سهیم کردید؟ مگه احمقی یا خائنی چیزی هستید ما خبر نداریم!؟کشور اگه صاحب داشت اینها رو به محض ورود به کشور به جرم خیانت بازداشت میکرد

@user1775980685501 ساعت پیش
خدا قوت دمتون گرمبر بدخواهتون .... شما آبروتون و بخاطر مردمتون در خطر انداختید بنظر من این از ایثار جان هم سختتره. خدا یاریتون کنه از این وضع کشور رو خارج کنید

@Kaveh_Jafari1 ساعت پیش
در پاسخ به
رویکرد تهاجمی ما باید عوض بشه و به ساخت کشور خودمون بپردازیم.باید به سازمان های بین المللی احترام بگذاریم.اولویت باید مردم باشند نه اقلیت 4 درصدی که هر کاری دلشون می خواد تو کشور می کنند و جواب پس نمی دند.

@user17091011049031193831 ساعت پیش
در پاسخ به
حسن روحانی در لباس خودی

تصویر نمایه‌ی ‌M.s.k‌
@user1778914515721 ساعت پیش
در پاسخ به
اینها اگه خیلی دلشون واسه مردم میسوزه چرا از جیب خودشون پا نمیشن برن دور دور مذاکرات ؟ نه با پول ۹۰میلیون نفرشاید حق ماموریت دلاری هم میگیرن چیزی که دولت رییسی ممنوع کرد اما پزشکیان دوباره مصوب کرد😏

@user1781273086111 ساعت پیش
در پاسخ به
ونس: دیروز، روز «خیلی خیلی خوبی» بود.چی دادید ؟

تصویر نمایه‌ی ‌مری کم‌
@marykam1 ساعت پیش
در پاسخ به
حقیر شید که ایران رو حقیر کردید

@user17091015095023936781 ساعت پیش
در پاسخ به
واقعا از این قاطعیت هیئت مذاکره کننده متاثر شدم وقتی ترامپ اون تهدیدهای تحقیرآمیز کرد هیئت اتاق مذاکرات را به نشانه اعتراض ترک کرد ورفت دراتاق بغلی نشست

@user17091015911054755851 ساعت پیش
خبرهای خوبی که به گوش نمی رسهچرا آمریکا باید از تنگه عوارض بگیره؟چرا باید رقیق سازی اورانیوم بشه؟چرا باید بجای آزادسازی منابع مالی،دارو و غذای آمریکایی وارد بشه؟انتقام خون رهبر شهید چه شد؟؟؟بدون در نظر گرفتن نظر امام، به مذاکره با قاتل رهبر شهید رفتین ،افتخار داره؟؟؟دل مردم را خون کردین