@UltraMaxProPlus1 ساعت پیشدست از پا درازترمبادا از رو برین هاباز هفتهی بعد بدو بدو مذاکره فلان کشور و با فلان واسطههای شیطان صفت۲۵ سال عمر این ملت رو با هر هفته مذاکره و خالهبازی تباه کردین و تهش هم شد تبدیل دلار ۷۰ ریال به ۱۸۰ هزار تومن و تورم و جنگ و کشتار و بیآبرویییک ۲۵ سال دیگه هم هر هفته همین بازی رو تکرار کنین
@user1768320904361 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی آمریکا، حکام عرب، اروپا و اصلاحطلبانِ براندازِ ۸۸ از توافق ایران و ترامپ راضی هستن باید شک کنی به قضیه!چون فصل مشترک تمامی این کشورها و افراد در یک چیزه: همه مخالف ایرانی قوی و مستقل هستند!باشد که عدهای رستگار شوندو من الله توفیق#یا_لثارات_الخامنهای#انتقام #عزل_پزشکیان_عراقچی #اعدام_…نمایش بیشتر
@user1781877916431 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا خبر دارهاگه به نفع مردم کار کردید خدا میدونه و بالعکسقضاوت نمیتونیم کنیمخدا آگاهه
@S3zar1 ساعت پیشجالبه وزارت خزانه داری آمریکا 60 روز معافیت تحریمی برای نفت ایران اعلام کرده (به ازای بازرسی بازرسان آژانس از تاسیسات هسته ای)، همزمان اسرائیل هم گفته دست از حمله به لبنان بر نمی داره و حتی ممکنه به بیروت نیر حمله کند.. مثل اینکه مذاکره کنندگان لبنان را به فروش نفت فروختند !!!
@yamahdi_313_611 ساعت پیشدر پاسخ بهباز هم حیله آبنبات چوبی!
خوشچشم، کارشناس صداوسیما: آمریکا ۱۰۰ آبنبات جلوی تیم مذاکره کننده ایرانی انداخته است تا مروارید ایران که تنگه هرمز است را از آنها بگیرد!۵ MB
@user17091012312320016441 ساعت پیشدر پاسخ بهسوالمذاکرات و فتوا رهبر شهید
سلام چرا با وجود تهدیدات حمله اتمی دشمن و نگرانی که به قول پسر آقای رئیس جمهور مقامات از حمله اتمی نگران بودند حاضرند به جای ساخت بمب اتم تن به رقیقسازی اورانیوم بدهند با اینکه می دانند تهدیدات اتمی بعد از رقیق سازی وجود داره و براشون نگرانی میاره؟ با ساخت بمب دیگر نگران حمله اتمی نيستند. فتوا رهبر شهید ثانویه بوده و سالی که رهبر شهید حرام اعلام کردن با امسال کاملا فرق دارد . احکام ثانویه با توجه به شرایط تغییر می کنند و چیز عجيبی نیست . اگر بمب اتم اسرائیل به ایران اصابت کرد و مردم ایران تبخیر شدند، تکلیف چیست؟! چکار کنیم که به ایران حمله اتمی نشود؟! قواعد فقهی این موضوع را توضیح دهید. با تشکر
کمسیون امنیت ملی، مجلس، دولت، رئیس جمهور، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله سید مجتبی خامنه ای، سپاه و ارتش
0100گزارش از مطالبه
@Zamen581 ساعت پیشدر پاسخ بهمن مخالف مذاکرات پی در پی نیستم بشرطی که منم با خودشون ببرندبهر حال مگه بده هتل هشت ستاره و پرواز اختصاصی و ...
@user1775653425851 ساعت پیشتوافقنامه رو یک بچه بخونه میفهمه چه خسارت غیرقابل جبرانی به کشور وارد شدهمرد حسابی تنگه هرمز که جز سرزمین ایران هست را چرا کشورهای دیگه عرب را در اون سهیم کردید؟ مگه احمقی یا خائنی چیزی هستید ما خبر نداریم!؟کشور اگه صاحب داشت اینها رو به محض ورود به کشور به جرم خیانت بازداشت میکرد
@user1775980685501 ساعت پیشخدا قوت دمتون گرمبر بدخواهتون .... شما آبروتون و بخاطر مردمتون در خطر انداختید بنظر من این از ایثار جان هم سختتره. خدا یاریتون کنه از این وضع کشور رو خارج کنید
@Kaveh_Jafari1 ساعت پیشدر پاسخ بهرویکرد تهاجمی ما باید عوض بشه و به ساخت کشور خودمون بپردازیم.باید به سازمان های بین المللی احترام بگذاریم.اولویت باید مردم باشند نه اقلیت 4 درصدی که هر کاری دلشون می خواد تو کشور می کنند و جواب پس نمی دند.
@user1778914515721 ساعت پیشدر پاسخ بهاینها اگه خیلی دلشون واسه مردم میسوزه چرا از جیب خودشون پا نمیشن برن دور دور مذاکرات ؟ نه با پول ۹۰میلیون نفرشاید حق ماموریت دلاری هم میگیرن چیزی که دولت رییسی ممنوع کرد اما پزشکیان دوباره مصوب کرد😏
@user17091015095023936781 ساعت پیشدر پاسخ بهواقعا از این قاطعیت هیئت مذاکره کننده متاثر شدم وقتی ترامپ اون تهدیدهای تحقیرآمیز کرد هیئت اتاق مذاکرات را به نشانه اعتراض ترک کرد ورفت دراتاق بغلی نشست
@user17091015911054755851 ساعت پیشخبرهای خوبی که به گوش نمی رسهچرا آمریکا باید از تنگه عوارض بگیره؟چرا باید رقیق سازی اورانیوم بشه؟چرا باید بجای آزادسازی منابع مالی،دارو و غذای آمریکایی وارد بشه؟انتقام خون رهبر شهید چه شد؟؟؟بدون در نظر گرفتن نظر امام، به مذاکره با قاتل رهبر شهید رفتین ،افتخار داره؟؟؟دل مردم را خون کردین