3 ساعت پیش

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به تهران بازگشت

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست محمدباقر قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.
اینها اگه خیلی دلشون واسه مردم میسوزه چرا از جیب خودشون پا نمیشن برن دور دور مذاکرات ؟ نه با پول ۹۰میلیون نفرشاید حق ماموریت دلاری هم میگیرن چیزی که دولت رییسی ممنوع کرد اما پزشکیان دوباره مصوب کرد😏
18:21 - 1 تیر 1405

17 واکنش
2035 بازدید