3 ساعت پیش

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به تهران بازگشت

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست محمدباقر قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.
خبرهای خوبی که به گوش نمی رسهچرا آمریکا باید از تنگه عوارض بگیره؟چرا باید رقیق سازی اورانیوم بشه؟چرا باید بجای آزادسازی منابع مالی،دارو و غذای آمریکایی وارد بشه؟انتقام خون رهبر شهید چه شد؟؟؟بدون در نظر گرفتن نظر امام، به مذاکره با قاتل رهبر شهید رفتین ،افتخار داره؟؟؟دل مردم را خون کردین
18:32 - 1 تیر 1405

9 واکنش
1595 بازدید