جالبه وزارت خزانه داری آمریکا 60 روز معافیت تحریمی برای نفت ایران اعلام کرده (به ازای بازرسی بازرسان آژانس از تاسیسات هسته ای)، همزمان اسرائیل هم گفته دست از حمله به لبنان بر نمی داره و حتی ممکنه به بیروت نیر حمله کند.. مثل اینکه مذاکره کنندگان لبنان را به فروش نفت فروختند !!!