3 ساعت پیش

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به تهران بازگشت

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست محمدباقر قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.
من مخالف مذاکرات پی در پی نیستم بشرطی که منم با خودشون ببرندبهر حال مگه بده هتل هشت ستاره و پرواز اختصاصی و ...
18:15 - 1 تیر 1405

15 واکنش
2174 بازدید



2 پاسخ

@Ahmadmousavi2 ساعت پیش
در پاسخ به و
حق ماموریت دلاری رو یادت رفت.

@user177884675571 ساعت پیش
در پاسخ به و
هموطن عزیز به نحوی به مردم القا میکنید:هیئت مذاکره برای رفاه خودشان می‌روند نه برای رفاه شمااین جمله نتایج بدی در جامعه دارد.مردم احساس می کنند همه برای خودشان بازی می‌کنند، از مشارکت و تلاش برای بهبود شرایط جمعی ناامید می‌شوند و می‌گویند بگذار هر چه می‌خواهند بکنند، ما چیزی گیرمان نمیاد.