@user1708456433261 ساعت پیشمختار را اگر تنها نگذاشته بودند...دشمن کجا جرات می کرد مختار را شهید کند؟....چه کسانی تسلیم را انتخاب کردند....چه کسانی خامنه ای شهید را تنها گذاشتند؟مختار سریال نبود... درس تاریخ بود که نیاموختیم! ❤️🔥❤️🔥❤️🔥
@howeida1 ساعت پیشدر پاسخ بهمطالبهضرورت اقدام فوری برای مهار گرانی و بهبود قدرت خرید
با سلام و احترام، با عنایت به شرایط چالشبرانگیز اقتصادی و افزایش مستمر شاخصهای تورمی که منجر به کاهش شدید قدرت خرید خانوادههای ایرانی شده است، بدینوسیله خواستار اقدامات فوری و زیربنایی در سه محور اصلی هستیم: ۱ کنترل تورم و تثبیت قیمتها: اتخاذ سیاستهای حمایتی برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و جلوگیری از نوسانات کاذب در بازار، جهت پیشگیری از فروپاشی بیشتر توان معیشتی مردم. ۲ اصلاح و افزایش دستمزدها و حقوقها: بازنگری بنیادین در نظام حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران، بهگونهای که این دریافتیها با نرخ واقعی تورم همخوانی داشته باشد و کرامت انسانی و سطح معیشت مناسب را تضمین کند. ۳ توسعه و بازنگری در نظام یارانهها: افزایش و هدفمندسازی یارانهها برای حمایت مستقیم از اقشار آسیبپذیر، به نحوری که این حمایتها پوشش هزینههای واقعی زندگی را فراهم آورد. امید است با اتخاذ این اقدامات، توازن اقتصادی برقرار شده و ثبات اجتماعی و رفاه عمومی در کشور تضمین گردد.
0100گزارش از مطالبه
@user1751672304861 ساعت پیشدر پاسخ به ووقت آن رسیده به خدمت دیگر دشمنان نیز برسیمپیشنهادهامسئولان ، این دشمن ها را نیز مثل دیگر دشمن ها از پای درآورند
مسئولان محترم تا به حال با قدرت دشمن را سر جایشان نشانده اند و حالا وقت آن رسیده ، دیگر دشمن ها را نیز با اقتدار و صلابت از پای درآورند. چند نمونه از این دشمن ها را که باید با آن مقابله اساسی کنیم را در زیر عنوان میکنیم: فقر ، احتکار ، گرانفروشی ، فریب و نیرنگ ، اختلاس و دزدی ، جهل ، جنگ ، ناترازی ها ، کسری بودجه ، بودجه خواران ، استعمار شرق و غرب ، حقوق نجومی بگیران ، ترک فعل کنندگان ، وعده توخالی دهندگان ، چاپ پول کنندگان ، بودجه ناتراز کنندگان ، تورم سازان ، وابسطه کنندگان ، رانت خواران ، رشوه خواران ، مال اندوزان ، بدعهدان ، دروغگویان ، اقتصاد رانتی ، هوای ناپاک ، دستگاه های تصمیم گیر موازی ، بوروکراسی اداری بیش از حد ، کاغذ بازی اضافی ، اجاره نشینی ، وابستگی به غرب و شرق ، تنفر ، کینه و نفرت ، تفرقه اندازان ، منفعت طلبان ، بانک های ربوی ، وام گیرندگان نجومی ، امضاهای طلائی ، گرانی دلار ، تکبر و غرور ، ساده اندیشی اقتصادی ، مشاوران نابلد و بازار سرمایه جامانده از دیگر بازارها.... این دشمن ها را نابود سازید.
قوه محترم قضائیه، رئیس جمهور محترم، رئیس بانک مرکزی، وزرا ، معاونان ،مشاوران، اصحاب رسانه، کلیه تصمیم گیران، بازرسان و ناظران و سازمان ها و ارگان های نظارتی، کلیه مردم در میدان و صحنه، آحاد مردم و اجتماعات و احزاب، فروشندگان کالا و خدمات
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17091005875263275551 ساعت پیشدر پاسخ بهسلامکاش آستان قدس رضوی و مسجد جمکران پیشتاز سرمایه گذاری در ساخت فیلم سینمایی های شخصیت چهارده معصوم اهلبیت توسط هنرمتدان ایران و جهان شیعه می شد امری که تاریخ شیعه مشتاق عرضه آن در سطح جهان امروز استبه امید تحقق این آرزوانشالله و توکل الله.
@user17091013041334812231 ساعت پیشدر پاسخ بهراز موفقیت فیلم مختار نداشتن سریالهای جذاب در صدا و سیما و انحصاری بودن صدا و سیما ودر اختیار یک سری افراد خاص بودن است تمام
@user1777844907141 ساعت پیشدر پاسخ بهاقلا بنده چهل سالش را دیده ام هر سال بعد محرم وصفر تعزیه مختار را برگزار می کنند .چقدر تماشاگر دارد.البته برای کسانی که تا حالا ندیده اند شاید تعجب کنند که تعزیه مختار تنها تعزیه ای است که فضای شادوفرح بخشی دارد.وفقط به انتقام از مجرمان کربلا مربوط است.ولی هیچ وقت تکراری نیست.
@user17091000292845925951 ساعت پیشدر پاسخ به واختلاط فضای بازی و سرگرمی با فضای عبادی و زیارتی در حریم آرامگاه حضرت حیقوق نبی ع تویسرکان۵ MBمطالبهآرامگاه پیامبرخدا در تویسرکان نیاز به تفکیک فضای زیارتی از تفریحی دارد
چگونه شد که حیقوق اینگونه شد؟؟ چرا یک مکان عبادی و مقدس برای مسلمانان و سایر ادیان الهی در تویسرکان به یک مکان با کارکرد غیر مذهبی و گاه رفتارهای خلاف شان و جایگاه یک پیامبر الهی تبدیل شد؟ سگ گردانی ، رفتارهای خلاف عرف دختر و پسر ، پوشش های نامتعارف ، حضور معتادان و ... در اطراف و نزدیکی یک مکان مقدس از کجا شروع شد؟ تا اوایل دهه ۷۰ آرامگاه حیقوق نبی ع در تویسرکان شامل یک صحن بزرگ سنگفرش و یک حوض آب بزرگ جهت گرفتن وضو بود. و برگزاری نماز جمعه دربهار و تابستان و نماز مغرب و عشا در فصل تابستان در این مکان مقدس برقرار بود. امام جمعه های وقت حجت الاسلام سبزواری ، حجت الاسلام هدایتی نژاد و امام جمعه موقت حاج آقا فوزی در جوار آرامگاه حیقوق نبی ع بارها نمازجمعه را اقامه کردند. تا اوایل دهه هفتاد آرامگاه و پیرامون این مکان مقدس صرفا یک مکان عبادی و زیارتی بود. و در اطراف آرامگاه حیقوق نبی تنها برقراری نماز و فرایض دینی و زیارتی انجام می پذیرفت. در دهه هفتاد با شهردار شدن شاهرخی در شهرداری تویسرکان( شاهرخی استاندار اسبق همدان و فعلی لرستان ) به یکباره رویکرد شهرداری تویسرکان به دلیل ضرورت و نبود یک مکان تفریحی در شهر تویسرکان نسبت به آرامگاه مقدس حضرت حیقوق نبی ع و فضای پیرامونی آن تغییر کرد. و به نوعی اختیارات آرامگاه حضرت حیقوق نبی ع به تدریج به شهرداری واگذار شد و بخش زیادی از صحن که به نماز جمعه اختصاص داشت و حوض وضوخانه تخریب شد و به فضای سبز ، چمن کاری و فضای تفرجگاهی افزوده شد. و به تدریج با توسعه فضای تفریحی و تفرجگاهی کار به جایی رسید که آرامگاه حیقوق نبی ع به تدریج نه به عنوان یک مکان مقدس و عبادی بلکه به عنوان یک پارک تفریحی در افکار عمومی شناخته شد. و نقش هیئت امنا و امام جمعه شهرستان تویسرکان کمرنگ شد. در دوره حجت الاسلام والمسلمین هدایتی نژاد کاملا تمام اختیارات در حوزه آرامگاه حضرت حیقوق نبی توسط امام جمعه و حاج آقا فوزی و هیئت امنا اتخاذ می شد. کار تا آنجا پیش رفت که در دوره شهرداری مجید درویشی در اطراف آرامگاه حیقوق نبی ع پیست اسکیت و مجموعه تاب و سرسره تعبیه شد. و شهرداری بر اساس وظایف ذاتی خود نگاهی پارک گونه به آرامگاه این پیامبر خدا اتخاذ می کرد. و در دوران شهرداری مالمیر و گمار در ضلع غربی یک شهربازی کوچک با کشتی پرنده ایجاد شد که تا قبل از کرونا فعال بود و در تابستان جلو قبله نمازگزاران حتی در هنگام نماز هم با موسیقی به کار خود ادامه می داد. و در این بازه های زمانی امام جمعه های شهرستان تویسرکان به تدریج خود را از تصمیمات در خصوص آرامگاه حیقوق نبی کنار گذاشته دیدند. حال امروز در سال ۱۴۰۵ ما با آرامگاه یک پیامبر الهی در ایران مواجه هستیم که در نوع خود منحصربفرد است هم کارکرد عبادی و زیارتی و مقدس دارد و هم کارکرد تفریحی و تفرجگاهی و هر دو امروز در تناقض با هم قرار دارند. امروز در یک مکان تفریحی و پارک در ایران شما می توانید با هر پوششی تردد کنی ، بازی بچه ها از توپ بازی تا دوچرخه سواری و اسکیت و حتی موتور سواری مجاز است. و حتی در خلوتی های روز می تواند محل قرار دختران و پسران و ... باشد. چیزی که در همه پارک ها می توان دید از پارک صیفیه ملایر تا لونا پارک همدان تا پارک آب و آتش تهران اما آیا در مکان های زیارتی و عبادی مانند : امامزاده صالح تجریش یا امامزاده عبدالله همدان یا امامزاده حسن تهران یا آرامگاه حضرت دانیال نبی در شوش و... هم وضع مانند جوار آرامگاه مقدس پیامبر خدا حضرت حیقوق نبی است؟! جالب است خود اهل کتاب از جمله کلیمیان هنگام ورود به آستان مقدس حضرت حیقوق نبی از حجاب برای زنان و عبا و کلاه برای مردان استفاده می کنند. و خود کلیمیان از وضع پوشش در حریم آرامگاه حیقوق نبی گلایه دارند. چه باید کرد؟؟ نقش مردم و مسئولان در این تناقض چیست؟؟ روزی بر اثر ضرورت و نبود فضای تفریحی این اختلاط فضای عبادی و زیارتی با مکان تفریحی و پارک گونه در تویسرکان رخ داد. آیا امروز در سال ۱۴۰۵ با وجود مکان های تفرجگاهی و تفریحی جدید و جذاب در تویسرکان مانند دریاچه مادر تویسرکان ادامه این مسیر اختلاط و کمرنگ کردن فضای عبادی و زیارتی آرامگاه حضرت حیقوق نبی جایز است؟ بلاشک اندیشمندان و صاحبان اندیشه و تفکر این اختلاط را نمی پذیرند و خواهان تفکیک فضای مقدس و عبادی و زیارتی آرامگاه حضرت حیقوق نبی از فضای تفریحی و سرگرمی هستند . فضایی که با یک برنامه ریزی اصولی می تواند پناهگاه امن الهی باشد. مکانی مقدس که روح انسان را به ملکوت وصل کند و شأن و جایگاه آرامگاه پیامبر الهی حضرت حیقوق نبی حفظ گردد. امروز ما جوانان تویسرکانی از قشرهای مختلف خواهان ورود جدی هیئت امنا حضرت حیقوق نبی ع که ریاست آن بر عهده امام جمعه شهرستان تویسرکان است به این مسئله و حل این مشکل هستیم. تا این مکان مقدس به کارکرد اصلی خود بازگردد.
امام جمعه محترم تویسرکان، آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، ستاد برگزاری نماز جمعه، سازمان اوقاف و امور خیریه
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Vahid63ja1 ساعت پیشدر پاسخ بهدر مقایسه با فیلم امام علی علیه السلام ساخته آقای میرباقری فیلم مختارنامه شاید از نظر جلوه های تصویری بهتر باشد ولی از نظر فیلم نامه و ریتم فیلم خیلی ضعیف تر می باشد.
@user170910014498511451757 دقیقه پیشدر پاسخ بهراز موفقیتش در صحبتهای شاعرانه، دقیق، گریم زیبا و لباسهای شیک هستواقعا وقتی فیلمهای دیگه مذهبی میبینم تفاوت گریم و لباس و دیالوگ خودشو نشون میده
@user17751230107047 دقیقه پیشدر پاسخ بهفیلم روز واقعه تنها ترین اثر هنری کار شده درباره قیام امام حسین علیه السلام است سریال مختار فقط شخصیت پردازی شکلی وظاهری بدون پشتوانه ی معنا و مفهوم وتکنیک بیانی وحتی جذب کننده و نگهدارنده مخاطب وایجاد کننده همزاد پنداری وهمراه ساز وتاثیر گذار است
@MRAhmady27 دقیقه پیشدر پاسخ بهکاش ساخت فیلم های فاخر تاریخ شیعه و ایران و همچنین تاریخ بنی اسرائیل و یهود، هم از لحاظ کمیت و هم کیفیت ارتقا پیدا میکرد.تاریخ معمولاً تکرار میشه و فقط اسم ها تغییر میکنند. تسلط بر تاریخ خیلی سطح فکر مردم را ارتقاء میدهد.
@user17091005274173869826 دقیقه پیشدر پاسخ بهباید برای امام زمان هم فیلم بسازیم.الان آمریکا، برای مخدوش کردن امام زمان، فیلم dune رو ساخته تا مردم رو گول بزنه و مردم فکر کنند که امام زمان ممکنه اشتباه کنه.ما باید برای جلوگیری از این اتفاق، یک فیلم با کیفیت برای امام زمان بسازیم