تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌ایرانی‌
ا

ایرانی

@Igyhhjkk
تاریخ پیوستن: فروردین 1405

ایرانی پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌عباس گودرزی کاریکاتوریست‌
@goodarziart27 فروردین 1405

کاریکاتور | گوگل در دسترس قرار گرفت، مواظب باشید

گوگل برگشت دوستان خواهشا مواظب امنیت کشور و مسئولین و... باشید.طراح: عباس گودرزی
@Igyhhjkk27 فروردین 1405
در پاسخ به
اینکه کاریکاتوریست هستی، دلیل نمیشه سواد شبکه و اینترنت هم داشته باشیجاسوس اسمش روش هستجاسوس نیازی به اینترنت ایران ندارهفقط بیخودی مردم رو اذیت می کنیدجاسوس هم بدون نیاز به اینترنت ایران، کار خودش رو میکنه

ایرانی پاسخ داد

@Kavoshh25 فروردین 1405
در پاسخ به
اینایی که اینقدر می گن قطع اینترنت کارو بارمونو خراب کرده حاضرن که اینترنت وصل بشه و هزینه های بعدی که ممکنه به مردم تحمیل بشه را تقبل کنند؟؟اگه جواب مثبته زیر این کامنت شغلشون و مستندات خسارتشونو اعلام کنند تا اینترنت برایشان وصل شود و هزینش هم پای خودشان . بسم الله
@Igyhhjkk25 فروردین 1405
در پاسخ به و
اینترنت فقط برای فرستادن (صبح بخیر) داخل گروه ایتا نیستبرعکس شما، افراد زیادی هستند که کسب و کار مهم روی اینترنت دارندکسی که به دلیل قطع درآمد از اینترنت نمی تونه داروی خاص بخره و بمیره، چه فرقی داره که با بمب های دشمن کشته بشه؟با اجازه شما کپسول فینگولیمود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان!

ایرانی پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌سلمان ایرانی زاده‌
@SalmanIR25 فروردین 1405
در پاسخ به
تقریبا ۴۵ روز است که ملیون ها نفر به خاطر قطع اینترنت درآمد خود را از دست داده اند. لذا ضروریست با صرف نظر از دهک بندی و همچنین افزایش مبلغ یارانه اندکی فشار از روی مردم برداشته شود.
@Igyhhjkk25 فروردین 1405
در پاسخ به و
جاسوس های اسراییل ۴۵ روز هست به مسئولین قطع کننده اینترنت می خندندچون جاسوس واقعی نیاز به اینترنت ایران ندارهنیاز به برق هم ندارهجاسوس اسرائیلی با فتوکپی شناسنامه نمیره سیم کارت ایرانسل بخرهقطع اینترنت بیخودی مردم عادی رو اذیت میکنههیچ تاثیری در امنیت نداره

ایرانی پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌عاشق خدا‌
@user1774549964925 فروردین 1405
کجای دنیا دیده‌اید که عده ای از افراد کشوری از طریق #اینترنت از رئیس‌جمهور آمریکا یا سیاستمداران خارجی درخواست بمباران سرزمین خود را کنند؟ این رفتار نه تنها نشان از فقدان درک عمیق فرهنگ صحیح استفاده از اینترنت دارد، بلکه فریاد بلند بی‌مسئولیتی و خیانت به کشور است.
@Igyhhjkk25 فروردین 1405
چرا فکر میکنید آمریکا فقط با خوندن کامنت مردم تصمیم به حمله گرفته؟هنوز نمی دونید دنبال نفت هستند اما چیزای دیگه مثل هسته ای یا نجات مردم رو بهونه می کنند ؟

تصویر نمایه‌ی ‌عاشق خدا‌
@user1774549964925 فروردین 1405
در پاسخ به
رژیم خبیث و جنایتکار آمریکا رو به زوال است. بدون شک در پایان، پیروز میدان جمهوری اسلامی و مسلمانان راستین جهان هستند.
@Igyhhjkk25 فروردین 1405
در پاسخ به و
بله البته همزمان با آمریکا زندگی خیلی از مردم ایران هم رو به نابودی هستاینترنت فقط برای فرستادن گل داخل گروه خانوادگی ایتا نیست
تصویر نمایه‌ی ‌عاشق خدا‌
@user1774549964925 فروردین 1405
در پاسخ به و
دریابید! #اینترنت جای ارسال گل داخل گروه های خانوادگی نیست. اینترنت، بستری‌ست برای دعوت ترامپ جهت به خاک و خون کشیدن کودکان و نابودی زیرساخت‌های مردمی! اینترنت، ابزاری‌ست برای به آتش کشیدن بانک‌ها و کسب‌وکارهای مردم در خیابان‌ها! هر ندای وصلی، پایان بساط شماست؛ ما فریب فتنه‌گران را نخواهیم خورد.
@Igyhhjkk25 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگه مردم از عملکرد مسئولین راضی بودند، مسئولین هم ترسی از اتصال اینترنت نداشتندچون می دونستند مردم پشت دولت هستنداما امروز دولت از مردم گرسنه هم ترس دارهچون می‌دونه چیکار کردند و مردم هم ناراضی هستندالبته بازم ترجیح میدن مردم رو اذیت کنندتا اینکه مردم رو راضی کنند

ایرانی پاسخ داد

@user1776071251725 فروردین 1405
در پاسخ به
چند ماه پیش که اینهمه شهید مهم نداده بودیم من و خیلی ها همینجا میگفتیم افا اینترنت وصل کنید ! الان که نگاه میکنی مهمترین افراد سیاسی و امنیتی کشور به شهادت رسیدن در شرایطی که اینترنت هم قطع بود ! این یعنی مشکل امنیتی ما بخاطر اینترنت نیست ! اونی که اینترنت را قطع کزده باید تفتیش بشه
@Igyhhjkk25 فروردین 1405
در پاسخ به و
اونایی که فکر می کنند جاسوس اسرائیلی با کارت ملی و فتوکپی شناسنامه میره سیم کارت ایرانسل می‌خره که اطلاعات بفرسته میگن اینترنت نباید وصل بشه..!

ایرانی پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌اقتصادی‌
@Economy9 فروردین 1405

علت قطعی برق در مناطقی از تهران و کرج؛ نیروهای عملیاتی در پی وصل برق

علت قطع برق بخش‌هایی از تهران و کرج اصابت ترکش ناشی از انفجار به تعدادی از تاسیسات برقی است.
@Igyhhjkk9 فروردین 1405
در پاسخ به
همون سیم کارت سفیدها که کسب و کار مردم براشون مهم نیست، موتور برق و دستگاه ذخیره برق خانگی هم دارند و بی برقی رعیت هم براشون مهم نیست

ایرانی پاسخ داد

@pejmaaan9 فروردین 1405
در پاسخ به
اینترنت به خاطر جون ملت ایران باید بسته بمونه.کاسبیت اینترنتیه ؟؟عوضش کن یا بیارش رو پلتفرم داخلی چون زیرساختهای حیاتی کشور و جون مردم ایران از کاسبی شماها واجب تره.اینترنت باز بشه و بعد تمام دستگاه های کارتخوان کشور یا تمام پمپ بنزینها یا راه آهن و اداره آب و برق هک بشه شما جواب میدین؟🇮🇷🇮🇷
@Igyhhjkk9 فروردین 1405
در پاسخ به و
مثل اینه که به صادر کننده بگید لازم نیست به خارج از ایران چیزی صادر کنی. از داخل ایران به داخل ایران کار صادرات رو انجام بدهاینترنت فقط برای ارسال جوک در گروه های خانوادگی ایتا و سرگرم شدن در کلیپ های روبیکا نیست