@user1774549964925 فروردین 1405در پاسخ بهرژیم خبیث و جنایتکار آمریکا رو به زوال است. بدون شک در پایان، پیروز میدان جمهوری اسلامی و مسلمانان راستین جهان هستند.
@Igyhhjkk25 فروردین 1405در پاسخ به وبله البته همزمان با آمریکا زندگی خیلی از مردم ایران هم رو به نابودی هستاینترنت فقط برای فرستادن گل داخل گروه خانوادگی ایتا نیست
@user1768557913925 فروردین 1405در پاسخ به وویعنی کل دنیا که امریکا باهاشون دشمنی داره اینترنتو قطع کردند؟
@Igyhhjkk25 فروردین 1405در پاسخ به واگه مردم از عملکرد مسئولین راضی بودند، مسئولین هم ترسی از اتصال اینترنت نداشتندچون می دونستند مردم پشت دولت هستنداما امروز دولت از مردم گرسنه هم ترس دارهچون میدونه چیکار کردند و مردم هم ناراضی هستندالبته بازم ترجیح میدن مردم رو اذیت کنندتا اینکه مردم رو راضی کنند
@DRSDavidSoft4 اردیبهشت 1405در پاسخ به وو❌ خیر، اینترنت برای دسترسی به StackOverflow و GitHub و توزیعهای لینوکس و رانتایم و پکیج و لایبرریهای زبانهای برنامهنویسی Node.js و Go و پایتون و آردوینو میباشد.شما احتمالاً یک خط کدنویسی هم در کل طول زندگی خود نداشته اید و هیچ درکی از ابزارهای لازم برنامهنویسی ندارید.