دوش اب سرد یادت نره #اینترنت
@user17738617449927 فروردین 1405در پاسخ بهدو ماه #اینترنت قطع بود انواع ترورها و هک ها صورت گرفت و امنیت سایبری مردم هم با آپدیت نشدن نرم افزارها مورد خطر قرار گرفته. حالا شما فاز چه برداشتی؟
@DRSDavidSoft27 فروردین 1405در پاسخ به@goodarziart برای کشیدن کاریکاتور و سایر art هایتان از چه نرمافزاری استفاده میکنید و بهطور معمول چهقدر زمان میبرد؟
@mehdipedram27 فروردین 1405در پاسخ بهعباس عزیز! #گوگل کاریکاتور نمیخواهد آنقدر در بحث حفاظت اطلاعات امنیتی کار برای انجام دادن هست که نوبت به گوگل که 25 میلیون هموطنت ازش مستقیم و غیرمستقیم نان در میاوردند نمیرسد. یک کاریکاتور برای دوربینهای شهری بکشی بهتره.
@Iraniiiiiiiiiiiiii27 فروردین 1405در پاسخ بهوقتی قطع بود شهید لاریجانی ترور شد،همچنین برخی دیگر از فرمانده های سطح اول نظام.وقتی قطع بود شبکات بانکی هم دچار اختلال شدن.مشکل از عدم توانایی ما در دفاعه نه چیز دیگری.تاثیر داره ولی نه اینطور که شما جو میدی.
@saeidYarAhmady27 فروردین 1405در پاسخ بهاگه اتفاقی دوباره بیفته مسئولینی که این شبکه جاسوسی رو باز کردن باید از مسئولیت خلع بشن
@mehdipedram27 فروردین 1405در پاسخ بهاگر ترامپ بخواهد ببیند همان اندروید گوشیات یا همان مرورگر کافیست. یا حتا ویندوز یا مکی که باهاش کاریکاتور میکشی هم کافی هست ولی چرا برای آنها کاریکاتور نمیکشی؟ چون موج سواری ندارند چون منافع مالی ندارند. اگر ویندوز رقیب رانتی در داخل داشت برای آن هم میکشیدی.
@mhoseini27 فروردین 1405در پاسخ بهیه دونه دیگه هم بکش : آقای عباس گودرزی در حالی که نمیداند دارد چه میکند، آب به آسیاب دشمن میریزد.#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_ازاد #نه_به_اینترنت_طبقاتی
@Ketaby27 فروردین 1405در پاسخ به
@FAFA9927 فروردین 1405در پاسخ بهحالا خوبه تو این ۴۸ روز با سیم سفیدت داشتی تو همین گوگل وبگردی میکردی! واسه شما به واسه ما اح؟
@mehdipedram27 فروردین 1405در پاسخ بهاندروید. مکینتاش.مرورگرها. ویندوز. فتوشاپ. ایلیستریتور چون مشابه داخلی ندارند برای آنها کاریکاتور نمیکشید. مشکل ما با شما دقیقا همین هست. بعد مرد مومن بیکاری هموطنهایت را نمیبینی؟ آن کسی که باز کرده اندازه یک نقاش معمولی سواد ندارد که امنیت به خطر میافتد؟ برای خودشیرینی پا روی نان هموطن؟؟؟؟
@Rozvelt27 فروردین 1405در پاسخ بهدر ثانیه اول جنگ نتارو قطع کردین که امنیت داشته باشین بازم مسئولینو ترور کردن خودتون مواظب خودتون نیستین ما باشین یکم خجالت بکشید
@ManOfIran27 فروردین 1405در پاسخ بهبسووووز اتیش بگیر چشم نداری مردم وصل شن خودت هم توییتر میری هم یوتیوب هم اینستا و حتی همون گوگلی که کاریکاتورشو کشیدی رو راحت میری!خجالت بکش تو برای هموطنانت آرزوی قطع شدن داری نه اینکه لزوما به فکر امنیتشون باشی! #اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_الملل #internet #internet_freedom
@ManOfIran27 فروردین 1405من میگم کسایی که دارن به وصل شدن #اینترنت_آزاد اعتراض میکنند در واقع کانفیگ فروش و vpn فروش هستند خوبه که نون امثال شما که میلیون میلیون پول کاسبی میکردید آجر شد😁اگر موافقید لایک کنید #اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_الملل