تقریبا ۴۵ روز است که ملیون ها نفر به خاطر قطع اینترنت درآمد خود را از دست داده اند. لذا ضروریست با صرف نظر از دهک بندی و همچنین افزایش مبلغ یارانه اندکی فشار از روی مردم برداشته شود.
جاسوس های اسراییل ۴۵ روز هست به مسئولین قطع کننده اینترنت می خندندچون جاسوس واقعی نیاز به اینترنت ایران ندارهنیاز به برق هم ندارهجاسوس اسرائیلی با فتوکپی شناسنامه نمیره سیم کارت ایرانسل بخرهقطع اینترنت بیخودی مردم عادی رو اذیت میکنههیچ تاثیری در امنیت نداره